מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גירוי אכזרי באשכיםשאול06/09/2015
אני בן 45, אדם בריא עם קצת כולסטרול וסוכרת מאוזנים וסובל קצת מעור רגיש, (מישתמש בדאודורנט מיוחד לרגישים בבתי-השחי כי דאודורנטים רגילים גורמים לי לגירוי שם), בקיצור, בשנה האחרונה התחיל לגרד לי רצח העור באשכים...(ואני לשימחתי מעולם לא בגדתי באישתי היפה שתיחייה).
הייתי אצל מומחה עור והוא אמר שהוא לא רואה כינים או סקביאס, אלא ניראה לו שזו בעייה של עור יבש שגורם לי לגרד.
נתן לי מישחה לעור יבש מאוד וזה לא עזר, אז חזרתי אליו והוא נתן לי קרם טבעקוטן וגם קרם דרמקומבין לימרוח וליראות וגם אלה לא עזרו והגירוי ממשיך להישתולל....
אז הלכתי לעוד מומחה-עור ידוע ברמת-גן של מכבי, שאצלו מחכים לתור בסביבות חודש ולא יומיים, הוא גם חשב שמדובר אולי בעור יבש למרות שלא ראה כלום ואמר לי לימרוח הרבה וזלין באופן קבוע, אבל גם זה לא רוצה לעזור....
יש לך אדוני/גבירתי הרופא/ה איזה רעיון גאוני לפני שאני מתייאש סופית וכורת את האשכים הללו?
כי ילדים כבר יש לי והגירוי הזה יכול להוציא בנאדם מדעתו....
אני מיתקלח כול ליילה לפני השינה, אם חשבתם אולי על בעיות של היגיינה-אישית.....
!!!!!!!!!!PLEASE HELP* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאני מגלח אותם כפעם בחו
שאול06/09/2015בחודש, היפסקתי לגלח בהמלצת הרופא הראשון לתקופה של 3-חודשים והגירוי נישאר אותו הדבר, אז חזרתי לעשות את זה כפעם בחודש.
אני מגלח גם את המיפשעה, (משולש השיער המיותר שאלוהים תקע לנו שם), ושם אין לי שום גירוי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפלת קורבן לסטרואידים של רופאי עור
מוטי06/09/2015כל המשחות שקבלת מכילים סטרואידים והתוצאה היא החמרה מהם.
כל בר דעת יודע כי לא מורחים סטרואידים ועוד באשכים ?
אתה קורבן לתרופות הללו בלי שידעת על כך.
תחפש בגוגל : רמי מור מחלות עור
תבדוק איתו אם יש לו משהו להציע לך לבעיה אחרת אתה תסבול ואל תתקרב לרופא עור.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רופא-עור אמור להגיב? תודה מו
שאול06/09/2015מוטי על העיצה, אבל אני מקווה שתשובתך היא לא בימקום מומחה-עור....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשאול
מוטי07/09/2015כפי שאמרתי לך קודם אתה בן אדם נאיבי וכנראה גם עיוור
אתה לא רואה שרופאי עור לא ענו פה מעל 3 שנים ?
אם גם את זה לא ראית אני מבין עכשיו כמה אתה קורבן של נאיביות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאול תיזהר מתועמלני של רמי מור
אני07/09/2015הייצור הזה עולה לפורום בשמות משמות שונים, פעם כגבר ופעם כאישה כדי לקדם את המוצרים של אותה חברה. בסוף בסוף צריך לסמוך על הרופאים ולא על תועמלנים של מוצר זה או אחר שתאוות הציון תוך ניצול התמימות ומצוקת נתונים לנגד ענייהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי את זה לבד לפני שהגבת
שאול07/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמי מור זה רפואה ברמה עולמית
מוטי - מפרגן08/09/2015אני מטופל שלו ומפרגן לכישורים שלו בכל רמ"ח אבריי
בסך הכל נידבתי לך מידע כי רופאי העור הזיקו לך ואתה נאיבי.
אני יכול להגיד לך שבזכות הכישורים של רמי מור
אני לא סובל ממחלת עור איומה שכל מה שקבלתי מרופאי עור גרם לי נזקים
חמורים יותר מהמחלה עצמה.
קבלתי 5 משחות שונות בשמות שונים ובכל המשחות היו סטרואידים
רק בשמות שונים כי אלו יצרנים שונים.
עד שעליתי על זה כבר היה מאוחר ורמי מור הציל אותי.
אם אתה רוצה לראות את מלח הארץ זה רמי מור .
תכנס לגוגל ותחפש את האתר של רמי מור
אחרי שתבקר באתר ותראה את התוצאות המדהימות שלו בתמונות
אתה כבר תבין לבד שזאת רפואת על.
************************************
לאחר מכן כבר לא תכתוב שטויות כי כל אחד שיש לו >> מקלדת ועכבר יכול לכתוב שטויות בפורומים גם אם הוא נמצא באמריקה.
תל לרופא עור ותקבל משחות סטרואידיות איומות בשמות שונים הנה בבקשה מה שקבלתי.
אלוקום, בטאקורטן , טבעקוטאן , דרמקומבין , דרמובט
כולם סטרואידים שהורסים את העור.
תלמד לפרגן ואל תהיה ישראלי מכטער כי כאלה לא חסר לנו בארץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולם יודעים שזה רמי מור אבל
יי10/09/2015כולם יודעים שזה רמי מור אבל מניסיון אישי סטרואידים על איבר המין עשו לי נזק.
תקראו את הסיפור האישי בפוסט אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסה את אמיר קלי רפואה סינית
יי10/09/2015עזר לי מאוד!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
