עזרתכם הדחופה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרתכם הדחופה!
    ישראל
    06/11/2015

    שלום רב,
    אני בן 32 ולפני כחודשיים יצאו לי נקודות בולטות על איבר המין. בצורת עיגול.
    מצ״ב תמונה.
    בהתחלה הרופא אמר לי שזה קונדילומה ונתן לי טיפול שפצע אותי ואחרי החלמה זה חזר למצב הקודם (לא קונדילומה), אח״כ הרופא נתן לי משחה עם קורטיזון שעדיין לא עזרה.
    עשו לי את כל בדיקות מחלות המין והכל יצא תקין (כולל hiv), האם מדובר בפסוריאזיס?
    חייב לציין שזה לא כואב (גם לא כאב שיצא), לא משתנה בגודל, לפעמים אדום יותר ולפעמים אדום פחות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרתכם הדחופה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תמרח לעולם קורטיזון

    מוטי
    06/11/2015

    בתור חולה פסוריאזיס לא מהיום וגם באיבר לצערי
    אתה תבכה כל החיים אם תמרח קורטיזון ( סטרואידים )
    על איבר המין.
    יש לזה מחיר כבד ולא הפיך מה שנקרא אטרופיה של העור.
    העור באיבר הוא דק במקור ואם תמרח סטרואידים הוא יהיה עוד יותר דק
    ואז תקבל עור מקומט וכל חיכוך בו יגרום לדמם.
    אני משתמש במשחה צמחית ברמה עולמית שנקראת קרם פסורליט.
    אתה יכול דרך גוגל לחפש זה קל למצא >>> רמי מור מחלות עור
    אני מטופל אצלו וברוך השם רק לא סטרואידים.

    שבת שלום וכל טוב
    מוטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד פעם התועמלנים של רמי מור...

    אני
    07/11/2015

    מוטי, שחר, נועה, איציק כל פעם שם אחר שבדיוק גם יש להם את אותו הדבר.

    תמשיך בירור מול רופא אמיתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לקשקשן

    מוטי
    07/11/2015

    אני לא תועמלן וגם אם הייתי נניח כן הייתי תועמלן אני שמח שנפל בחלקי
    כי אין שום דבר בעולם שמגיע לרמה של רמי מור בתחום מחלות העור.
    אני מבטיח לך כשתהיה לך מחלת עור אתה תנזק מסטרואידים של רופא עור ואז לא תדבר קשקשת.
    מדבר איתך חולה פסוריאזיס שהיה מסכים להתחלף איתך
    ולתת לך את מחלתו וכך לא תהיה לי סיבה להכנס לפרומים.
    חדל קשקושים כי אני רק מנדב מידע שבעניי חיוני מאין כמוהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהה כן??

    אני
    08/11/2015

    בשביל זה אתה קורא לעצמך בכל פעם בשם אחר?

    בשביל מה אתה משנה את המין שלך בהתאם למין של שואל השאלה?

    מעניין אבל איך זה שתמיד תמיד יש לך בדיוק את מה שיש לפונה.

    מוטי, יוסי נועה או אולי נקרא לך מר מור הנכבד, מי שיש לו באמת מוצר טוב לא צריך להתחזות ולהשתמש במניפולציות דוחות כלפי הפונים לפורום על מנת לשכנע אותם להגיע.

    בוא אגלה לך סוד ולשאר הפונים לפורום, מוצר טוב כמעט ולא צריך פרסומת של תועמלנים מטעם הוא פשוט עובר מפה לאוזן מלקוח מרוצה אחד לשני.

    ככל הנראה זה לא בדיוק המקרה אצלך ולכן אתה נדרש למניפולציות זולות פה בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעולם לא תבריא תמיד הסבל ילווה אותך

    דורי
    09/11/2015

    הסבל תמיד חזכיר לך כי על חטאים יש לשלם
    כמו בעבירות חנייה שגם עליהם מקבלים דו"ח.
    קבל דו"ח לכל החיים .

    אלוהים יודע שיש לך לב רשע והעניש אותך
    גם אם תשלם מליון שקל לאמיר קלי הוא לא יוכל לעזור לך
    כי אלוהים העניש אותך .
    תקרא תנ"ך ותלמד על עונשי האל.
    אחד מהם נקרא מכת בכורות ( זה סוג של עונש למי שמגיע לו שממנו לא ניתן להשתקם )
    מהפגיעה שיש לך בבולבול שלך כבר לא תשתקם.

    מהצרה הזו אתה לא תרפא אתה רק תסבול עד סוף ימייך.
    כי אתה חרא של אדם ..חרא של אישיות....מגיע לך העונש שקבלת כדי שתסבול
    ובאמצעות הסבל הזה תגיע למסקנה כי אתה נענש כי אתה אדם חרא .
    לעולם כבר לא יהיה לך איבר מין תקין ...הוא נחלת העבר....לא תוכל להינות ממנו
    כי אתה נמצא במסגרת הענשה על היותך חרא של אדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאדם כמוך אתה רוצה שנקנה משחות?

    משה
    09/11/2015

    צריך אשפוז פסיכאטרי דחוף.

    אגב כמו שהילדים אומרים הכל עובר עליך והחתול השתין עליך....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז כן

    דורי
    09/11/2015

    אלוהים העניש אותך ומהבולבול שלך כבר לא תוכל להינות כל מה שנותר לך זה צידו האחר האחורי וזה התחת שלך.
    כדי להינות אתה צריך להזדיין בתחת כי אין לך בולבול וכשיזיינו אותך בתחת
    פי הטבעת שלך יתרחב ואז תלך לרופא עור שיתקע אותך כמו שתקעו את אמא שלך בגלל זה יצאת חסר מזל ועקום ונפסד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמי תרגיע

    משה
    09/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת יענה

    דורי
    13/11/2015

    אין לך בולבול וזה העיקר.
    אין לך פשוט אין לך .....אין לך ועקב כך אתה תחפש הנאה ממקום אחר
    וזה יהיה בתחת, יזיינו אותך בתחת וזה עונש..זה גמול על זה שאתה חרא של בן אדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו