מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרתכם הדחופה!ישראל06/11/2015
שלום רב,
אני בן 32 ולפני כחודשיים יצאו לי נקודות בולטות על איבר המין. בצורת עיגול.
מצ״ב תמונה.
בהתחלה הרופא אמר לי שזה קונדילומה ונתן לי טיפול שפצע אותי ואחרי החלמה זה חזר למצב הקודם (לא קונדילומה), אח״כ הרופא נתן לי משחה עם קורטיזון שעדיין לא עזרה.
עשו לי את כל בדיקות מחלות המין והכל יצא תקין (כולל hiv), האם מדובר בפסוריאזיס?
חייב לציין שזה לא כואב (גם לא כאב שיצא), לא משתנה בגודל, לפעמים אדום יותר ולפעמים אדום פחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אל תמרח לעולם קורטיזון
מוטי06/11/2015בתור חולה פסוריאזיס לא מהיום וגם באיבר לצערי
אתה תבכה כל החיים אם תמרח קורטיזון ( סטרואידים )
על איבר המין.
יש לזה מחיר כבד ולא הפיך מה שנקרא אטרופיה של העור.
העור באיבר הוא דק במקור ואם תמרח סטרואידים הוא יהיה עוד יותר דק
ואז תקבל עור מקומט וכל חיכוך בו יגרום לדמם.
אני משתמש במשחה צמחית ברמה עולמית שנקראת קרם פסורליט.
אתה יכול דרך גוגל לחפש זה קל למצא >>> רמי מור מחלות עור
אני מטופל אצלו וברוך השם רק לא סטרואידים.
שבת שלום וכל טוב
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פעם התועמלנים של רמי מור...
אני07/11/2015מוטי, שחר, נועה, איציק כל פעם שם אחר שבדיוק גם יש להם את אותו הדבר.
תמשיך בירור מול רופא אמיתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לקשקשן
מוטי07/11/2015אני לא תועמלן וגם אם הייתי נניח כן הייתי תועמלן אני שמח שנפל בחלקי
כי אין שום דבר בעולם שמגיע לרמה של רמי מור בתחום מחלות העור.
אני מבטיח לך כשתהיה לך מחלת עור אתה תנזק מסטרואידים של רופא עור ואז לא תדבר קשקשת.
מדבר איתך חולה פסוריאזיס שהיה מסכים להתחלף איתך
ולתת לך את מחלתו וכך לא תהיה לי סיבה להכנס לפרומים.
חדל קשקושים כי אני רק מנדב מידע שבעניי חיוני מאין כמוהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהה כן??
אני08/11/2015בשביל זה אתה קורא לעצמך בכל פעם בשם אחר?
בשביל מה אתה משנה את המין שלך בהתאם למין של שואל השאלה?
מעניין אבל איך זה שתמיד תמיד יש לך בדיוק את מה שיש לפונה.
מוטי, יוסי נועה או אולי נקרא לך מר מור הנכבד, מי שיש לו באמת מוצר טוב לא צריך להתחזות ולהשתמש במניפולציות דוחות כלפי הפונים לפורום על מנת לשכנע אותם להגיע.
בוא אגלה לך סוד ולשאר הפונים לפורום, מוצר טוב כמעט ולא צריך פרסומת של תועמלנים מטעם הוא פשוט עובר מפה לאוזן מלקוח מרוצה אחד לשני.
ככל הנראה זה לא בדיוק המקרה אצלך ולכן אתה נדרש למניפולציות זולות פה בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעולם לא תבריא תמיד הסבל ילווה אותך
דורי09/11/2015הסבל תמיד חזכיר לך כי על חטאים יש לשלם
כמו בעבירות חנייה שגם עליהם מקבלים דו"ח.
קבל דו"ח לכל החיים .
אלוהים יודע שיש לך לב רשע והעניש אותך
גם אם תשלם מליון שקל לאמיר קלי הוא לא יוכל לעזור לך
כי אלוהים העניש אותך .
תקרא תנ"ך ותלמד על עונשי האל.
אחד מהם נקרא מכת בכורות ( זה סוג של עונש למי שמגיע לו שממנו לא ניתן להשתקם )
מהפגיעה שיש לך בבולבול שלך כבר לא תשתקם.
מהצרה הזו אתה לא תרפא אתה רק תסבול עד סוף ימייך.
כי אתה חרא של אדם ..חרא של אישיות....מגיע לך העונש שקבלת כדי שתסבול
ובאמצעות הסבל הזה תגיע למסקנה כי אתה נענש כי אתה אדם חרא .
לעולם כבר לא יהיה לך איבר מין תקין ...הוא נחלת העבר....לא תוכל להינות ממנו
כי אתה נמצא במסגרת הענשה על היותך חרא של אדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאדם כמוך אתה רוצה שנקנה משחות?
משה09/11/2015צריך אשפוז פסיכאטרי דחוף.
אגב כמו שהילדים אומרים הכל עובר עליך והחתול השתין עליך....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז כן
דורי09/11/2015אלוהים העניש אותך ומהבולבול שלך כבר לא תוכל להינות כל מה שנותר לך זה צידו האחר האחורי וזה התחת שלך.
כדי להינות אתה צריך להזדיין בתחת כי אין לך בולבול וכשיזיינו אותך בתחת
פי הטבעת שלך יתרחב ואז תלך לרופא עור שיתקע אותך כמו שתקעו את אמא שלך בגלל זה יצאת חסר מזל ועקום ונפסד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמי תרגיע
משה09/11/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת יענה
דורי13/11/2015אין לך בולבול וזה העיקר.
אין לך פשוט אין לך .....אין לך ועקב כך אתה תחפש הנאה ממקום אחר
וזה יהיה בתחת, יזיינו אותך בתחת וזה עונש..זה גמול על זה שאתה חרא של בן אדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
