מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עור יבש ונוטה להצטלקות אחרי ראוקוטןאלה22/11/2015
שלום,
לפני מספר שנים הייתי בטיפול של ראוקוטן עבור אקנה, ומאז ועד היום אני סובלת מעור יבש מאוד ובחורף מכתמים של עור יבש ומתקלף בפנים, וכן מהתאוששות מאוד איטית של העור מפגעים שונים, כך שכל פצעון קל, פצע או שריטה בפנים גורר אחריו לכל הפחות חצי שנה של צלקת אדומה-חומה שלפעמים כלל לא עוברת לחלוטין.
הייתי אצל רופא עור שרשם לי NEO-MEDROL לצורך טיפול בבעיה אולם מעלון התרופה הבנתי שכל שהקרם הזה עושה זה לטפל בפצעי אקנה, תוך כדי תופעת לוואי של ייבוש העור, כך שלא רק שלא סביר שהוא מתאים לטיפול בבעיה שלי, רוב הסיכויים שהוא אף יחריף אותה.
האם יש טיפול\תרופה אחרת הידועה לכם עליה שעשויה להיות מתאימה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפלת קורבן לרואקוטן
שיר23/11/2015אחוז מסויים של המשתמשים ברואקוטן ניזוק באופן בלתי חוזר.
ואם זה היה לפני מספר שנים לצערי יש לך פגיעה בבלוטות החלב שניזוקו מרואקוטן והם כבר לא פועלות כדי לימור בעור לחות.
מצער לומר לך את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רלוונטי לשאלה
אלה23/11/2015את רופאה שיר? כי אם לא אז עדיף שתמנעי מלבשר בשורות שאת לא מוסמכת לקבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואקוטן
יוסי23/11/2015למטומטמת הנאיבית ששאלה ואני מדגיש נאיבית כי את נאיבית כפולה.
א.נכון, אם יש לך נזק כזה שנים אחרי זה אומר שזה בלתי הפיך והתשובה ששיר כתבה לך נכונה.
ב.את כל כך נאיבית ועיוורת שאת לא רואה בכלל שאין רופא בפורום הזה מעל 3 שנים.
גם אני קורבן של רואקוטאן ויודע שיש כמוני וכמוך לא מעט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה אל תתרגשי משיר ויוסי
אני23/11/2015זה אותו אחד שמופיע בשמות שונים ומשונים ובסוף הם יפנה אותך לאתר שמוכר משחות "אלטנרטיביות"...
אל תתרשמי מהתועומלן שמנסה לקדם את עצמו ומרכולתו, פני לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך נזק לכל החיים
דורי24/11/2015הנזק שלך באיבר המין הוא לכל החיים וגם אמיר יודע.
עכשיו הפתרון עבורף זה במקום להשתמש בזיין שלך שנגמר ....אין יותר זה נחלת ההיסטוריה.
אתה צריך להששתמש בצד האחר ,,,זה בתחת .
אתה יכול רק לקבל בתחת זיין של מישהו אחר ...שירחיב לך את פי הטבעת.
אתה חרא ...ואתה מוענש.
1. המשחה הראשונה הייתה מיותרת ונמרחה על עור בריא. רופאי עור אחרים אבחנו את זה כוויטילגו ואין מה לעשות עם זה והרופא פשוט טעה!
2. הכתם בירך בכלל לא היה פטריה. זה אף פעם לא גירד. הכתם היה כנראה תגובה של העור למשחה הראשונה המיותרת שנמרחה.
3. מריחת משחות אנטי פטרייתיות בירך למשך 3 חודשים היו מיותרות וגרמו לי כל מיני תופעות מוזרות בעור ובמערכת הנשימה.
4. רופאי עור לא יודעים לפתור בעיות עור! תחשבו על כל מחלת עור שקיימת - אטופיק, אקזמה, אקנה, פסוריאזיס.. אין להם פתרונות.
5. כשמדחיקים בעיית עור היא תגיע בהמשך למערכת הנשימה. זה בדיוק מה שקרא לי. הסינוסים שלי התמלאו וכל פעם ששכבתי הרגשתי שיש לי נוזלים באוזניים.
אני כבר שנה אחרי המשחה הראשונה ו-3.5 חודשים מטופל ברפואה סינית ועדיין לא החלמתי. יש לי עדיין עקצוצים באיבר המין איפה שנמרחה המשחה וכל מיני תופעות מוזרות באשכים.
אני סובל כבר שנה שלמה עקב טעות של רופא עור אחד ומצטער על היום שהגעתי אליו. זה לא נתפס שאתה מגיע בריא לרופא ויוצא חולה למשך שנה שלמה ויותר
קיבלתי סירוס, לא טיפול.
בחיים לא הייתה לי מחלת עור וכל זה נבע מתופעת לוואי של משחה סטרואידית אחת מיותרת מאוד.
אני מתפלל שתהליך ההחלמה ימשיך ואצא מהסיפור הזה. עדיין קשה לי לשים גי'נס ולהתהלך בחופשיות.
השנה הזאת גרמה לי להבין הרבה על הרפואה הקונבנציונלית שהיא רפואה שמנסה לפתור סימפטומים בלבד. מערכת החיסון בגוף חזקה וצריכים להתבסס עליה ולחזק אותה ולא להשתמש בחומרים כימיים מיותרים.
תעשיית התרופות לא מנסה להבריא אתכם אלא מנסה שתהיו תלויה בה לאורך חייכם.
הסוד טמון בתזונה נכונה של פירות וירקות ובספורט. אני כבר 3 חודשים אוכל פירות בבוקר וירקות בערב. ממליץ לכולם להפסיק עם אוכל תעשייתי.
אנחנו צריכים לחשוב איך גורמים לרפואת העור ולמשרד הבריאות לעשות חשיבה עמוקה לגבי רפואת העור. לא הגיוני שהרפואה תתבסס על משחות כימיות חזקות שרק הורסות את העור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמי תרגיע
אני24/11/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי ...
דורי25/11/2015הנזק שלך באיבר המין הוא לכל החיים
ועקב כך אתה נחשב ל-ג-ב-ר מ-ק-ו-ל-ל .
גבר שאין לו אבר
*****************
מרגע זה ואילך ולכל החיים אתה יכול להינות ממין רק דרך פי הטבעת שלך.
שם אתה אמור לקבל זה ..בתור גבר מקולל.
אתה אמור לקבל זיין בתחת שיקרע אותך לגזרים שאתה תצעק....איי..איי...מה עשיתי
אני חרא ..אני יודע שאני חרא.....אני מוענש ע"י הקדוש ברוך הוא...
אני מקבל את גמולי....
מי שאשם זו האמא הפולנייה שלי שהביאה חרא כמוני לעולם.
ואני בוכה באינטרנט וכותב בתקווה שמישהו יתייחס.
ומה זה יעזור למזדיין בתחת שכמוך ?
אתה חרא ...ואתה מוענש.
1. המשחה הראשונה הייתה מיותרת ונמרחה על עור בריא. רופאי עור אחרים אבחנו את זה כוויטילגו ואין מה לעשות עם זה והרופא פשוט טעה!
2. הכתם בירך בכלל לא היה פטריה. זה אף פעם לא גירד. הכתם היה כנראה תגובה של העור למשחה הראשונה המיותרת שנמרחה.
3. מריחת משחות אנטי פטרייתיות בירך למשך 3 חודשים היו מיותרות וגרמו לי כל מיני תופעות מוזרות בעור ובמערכת הנשימה.
4. רופאי עור לא יודעים לפתור בעיות עור! תחשבו על כל מחלת עור שקיימת - אטופיק, אקזמה, אקנה, פסוריאזיס.. אין להם פתרונות.
5. כשמדחיקים בעיית עור היא תגיע בהמשך למערכת הנשימה. זה בדיוק מה שקרא לי. הסינוסים שלי התמלאו וכל פעם ששכבתי הרגשתי שיש לי נוזלים באוזניים.
אני כבר שנה אחרי המשחה הראשונה ו-3.5 חודשים מטופל ברפואה סינית ועדיין לא החלמתי. יש לי עדיין עקצוצים באיבר המין איפה שנמרחה המשחה וכל מיני תופעות מוזרות באשכים.
אני סובל כבר שנה שלמה עקב טעות של רופא עור אחד ומצטער על היום שהגעתי אליו. זה לא נתפס שאתה מגיע בריא לרופא ויוצא חולה למשך שנה שלמה ויותר
קיבלתי סירוס, לא טיפול.
בחיים לא הייתה לי מחלת עור וכל זה נבע מתופעת לוואי של משחה סטרואידית אחת מיותרת מאוד.
אני מתפלל שתהליך ההחלמה ימשיך ואצא מהסיפור הזה. עדיין קשה לי לשים גי'נס ולהתהלך בחופשיות.
השנה הזאת גרמה לי להבין הרבה על הרפואה הקונבנציונלית שהיא רפואה שמנסה לפתור סימפטומים בלבד. מערכת החיסון בגוף חזקה וצריכים להתבסס עליה ולחזק אותה ולא להשתמש בחומרים כימיים מיותרים.
תעשיית התרופות לא מנסה להבריא אתכם אלא מנסה שתהיו תלויה בה לאורך חייכם.
הסוד טמון בתזונה נכונה של פירות וירקות ובספורט. אני כבר 3 חודשים אוכל פירות בבוקר וירקות בערב. ממליץ לכולם להפסיק עם אוכל תעשייתי.
אנחנו צריכים לחשוב איך גורמים לרפואת העור ולמשרד הבריאות לעשות חשיבה עמוקה לגבי רפואת העור. לא הגיוני שהרפואה תתבסס על משחות כימיות חזקות שרק הורסות את העור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
