עור יבש ונוטה להצטלקות אחרי ראוקוטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור יבש ונוטה להצטלקות אחרי ראוקוטן
    אלה
    22/11/2015

    שלום,
    לפני מספר שנים הייתי בטיפול של ראוקוטן עבור אקנה, ומאז ועד היום אני סובלת מעור יבש מאוד ובחורף מכתמים של עור יבש ומתקלף בפנים, וכן מהתאוששות מאוד איטית של העור מפגעים שונים, כך שכל פצעון קל, פצע או שריטה בפנים גורר אחריו לכל הפחות חצי שנה של צלקת אדומה-חומה שלפעמים כלל לא עוברת לחלוטין.
    הייתי אצל רופא עור שרשם לי NEO-MEDROL לצורך טיפול בבעיה אולם מעלון התרופה הבנתי שכל שהקרם הזה עושה זה לטפל בפצעי אקנה, תוך כדי תופעת לוואי של ייבוש העור, כך שלא רק שלא סביר שהוא מתאים לטיפול בבעיה שלי, רוב הסיכויים שהוא אף יחריף אותה.
    האם יש טיפול\תרופה אחרת הידועה לכם עליה שעשויה להיות מתאימה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפלת קורבן לרואקוטן

    שיר
    23/11/2015

    אחוז מסויים של המשתמשים ברואקוטן ניזוק באופן בלתי חוזר.
    ואם זה היה לפני מספר שנים לצערי יש לך פגיעה בבלוטות החלב שניזוקו מרואקוטן והם כבר לא פועלות כדי לימור בעור לחות.
    מצער לומר לך את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רלוונטי לשאלה

    אלה
    23/11/2015

    את רופאה שיר? כי אם לא אז עדיף שתמנעי מלבשר בשורות שאת לא מוסמכת לקבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רואקוטן

    יוסי
    23/11/2015

    למטומטמת הנאיבית ששאלה ואני מדגיש נאיבית כי את נאיבית כפולה.

    א.נכון, אם יש לך נזק כזה שנים אחרי זה אומר שזה בלתי הפיך והתשובה ששיר כתבה לך נכונה.

    ב.את כל כך נאיבית ועיוורת שאת לא רואה בכלל שאין רופא בפורום הזה מעל 3 שנים.

    גם אני קורבן של רואקוטאן ויודע שיש כמוני וכמוך לא מעט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלה אל תתרגשי משיר ויוסי

    אני
    23/11/2015

    זה אותו אחד שמופיע בשמות שונים ומשונים ובסוף הם יפנה אותך לאתר שמוכר משחות "אלטנרטיביות"...

    אל תתרשמי מהתועומלן שמנסה לקדם את עצמו ומרכולתו, פני לרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לך נזק לכל החיים

    דורי
    24/11/2015

    הנזק שלך באיבר המין הוא לכל החיים וגם אמיר יודע.
    עכשיו הפתרון עבורף זה במקום להשתמש בזיין שלך שנגמר ....אין יותר זה נחלת ההיסטוריה.
    אתה צריך להששתמש בצד האחר ,,,זה בתחת .
    אתה יכול רק לקבל בתחת זיין של מישהו אחר ...שירחיב לך את פי הטבעת.
    אתה חרא ...ואתה מוענש.

    1. המשחה הראשונה הייתה מיותרת ונמרחה על עור בריא. רופאי עור אחרים אבחנו את זה כוויטילגו ואין מה לעשות עם זה והרופא פשוט טעה!
    2. הכתם בירך בכלל לא היה פטריה. זה אף פעם לא גירד. הכתם היה כנראה תגובה של העור למשחה הראשונה המיותרת שנמרחה.
    3. מריחת משחות אנטי פטרייתיות בירך למשך 3 חודשים היו מיותרות וגרמו לי כל מיני תופעות מוזרות בעור ובמערכת הנשימה.
    4. רופאי עור לא יודעים לפתור בעיות עור! תחשבו על כל מחלת עור שקיימת - אטופיק, אקזמה, אקנה, פסוריאזיס.. אין להם פתרונות.
    5. כשמדחיקים בעיית עור היא תגיע בהמשך למערכת הנשימה. זה בדיוק מה שקרא לי. הסינוסים שלי התמלאו וכל פעם ששכבתי הרגשתי שיש לי נוזלים באוזניים.

    אני כבר שנה אחרי המשחה הראשונה ו-3.5 חודשים מטופל ברפואה סינית ועדיין לא החלמתי. יש לי עדיין עקצוצים באיבר המין איפה שנמרחה המשחה וכל מיני תופעות מוזרות באשכים.

    אני סובל כבר שנה שלמה עקב טעות של רופא עור אחד ומצטער על היום שהגעתי אליו. זה לא נתפס שאתה מגיע בריא לרופא ויוצא חולה למשך שנה שלמה ויותר
    קיבלתי סירוס, לא טיפול.

    בחיים לא הייתה לי מחלת עור וכל זה נבע מתופעת לוואי של משחה סטרואידית אחת מיותרת מאוד.

    אני מתפלל שתהליך ההחלמה ימשיך ואצא מהסיפור הזה. עדיין קשה לי לשים גי'נס ולהתהלך בחופשיות.

    השנה הזאת גרמה לי להבין הרבה על הרפואה הקונבנציונלית שהיא רפואה שמנסה לפתור סימפטומים בלבד. מערכת החיסון בגוף חזקה וצריכים להתבסס עליה ולחזק אותה ולא להשתמש בחומרים כימיים מיותרים.
    תעשיית התרופות לא מנסה להבריא אתכם אלא מנסה שתהיו תלויה בה לאורך חייכם.
    הסוד טמון בתזונה נכונה של פירות וירקות ובספורט. אני כבר 3 חודשים אוכל פירות בבוקר וירקות בערב. ממליץ לכולם להפסיק עם אוכל תעשייתי.

    אנחנו צריכים לחשוב איך גורמים לרפואת העור ולמשרד הבריאות לעשות חשיבה עמוקה לגבי רפואת העור. לא הגיוני שהרפואה תתבסס על משחות כימיות חזקות שרק הורסות את העור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמי תרגיע

    אני
    24/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי ...

    דורי
    25/11/2015

    הנזק שלך באיבר המין הוא לכל החיים
    ועקב כך אתה נחשב ל-ג-ב-ר מ-ק-ו-ל-ל .
    גבר שאין לו אבר
    *****************

    מרגע זה ואילך ולכל החיים אתה יכול להינות ממין רק דרך פי הטבעת שלך.
    שם אתה אמור לקבל זה ..בתור גבר מקולל.

    אתה אמור לקבל זיין בתחת שיקרע אותך לגזרים שאתה תצעק....איי..איי...מה עשיתי
    אני חרא ..אני יודע שאני חרא.....אני מוענש ע"י הקדוש ברוך הוא...
    אני מקבל את גמולי....
    מי שאשם זו האמא הפולנייה שלי שהביאה חרא כמוני לעולם.
    ואני בוכה באינטרנט וכותב בתקווה שמישהו יתייחס.
    ומה זה יעזור למזדיין בתחת שכמוך ?

    אתה חרא ...ואתה מוענש.

    1. המשחה הראשונה הייתה מיותרת ונמרחה על עור בריא. רופאי עור אחרים אבחנו את זה כוויטילגו ואין מה לעשות עם זה והרופא פשוט טעה!
    2. הכתם בירך בכלל לא היה פטריה. זה אף פעם לא גירד. הכתם היה כנראה תגובה של העור למשחה הראשונה המיותרת שנמרחה.
    3. מריחת משחות אנטי פטרייתיות בירך למשך 3 חודשים היו מיותרות וגרמו לי כל מיני תופעות מוזרות בעור ובמערכת הנשימה.
    4. רופאי עור לא יודעים לפתור בעיות עור! תחשבו על כל מחלת עור שקיימת - אטופיק, אקזמה, אקנה, פסוריאזיס.. אין להם פתרונות.
    5. כשמדחיקים בעיית עור היא תגיע בהמשך למערכת הנשימה. זה בדיוק מה שקרא לי. הסינוסים שלי התמלאו וכל פעם ששכבתי הרגשתי שיש לי נוזלים באוזניים.

    אני כבר שנה אחרי המשחה הראשונה ו-3.5 חודשים מטופל ברפואה סינית ועדיין לא החלמתי. יש לי עדיין עקצוצים באיבר המין איפה שנמרחה המשחה וכל מיני תופעות מוזרות באשכים.

    אני סובל כבר שנה שלמה עקב טעות של רופא עור אחד ומצטער על היום שהגעתי אליו. זה לא נתפס שאתה מגיע בריא לרופא ויוצא חולה למשך שנה שלמה ויותר
    קיבלתי סירוס, לא טיפול.

    בחיים לא הייתה לי מחלת עור וכל זה נבע מתופעת לוואי של משחה סטרואידית אחת מיותרת מאוד.

    אני מתפלל שתהליך ההחלמה ימשיך ואצא מהסיפור הזה. עדיין קשה לי לשים גי'נס ולהתהלך בחופשיות.

    השנה הזאת גרמה לי להבין הרבה על הרפואה הקונבנציונלית שהיא רפואה שמנסה לפתור סימפטומים בלבד. מערכת החיסון בגוף חזקה וצריכים להתבסס עליה ולחזק אותה ולא להשתמש בחומרים כימיים מיותרים.
    תעשיית התרופות לא מנסה להבריא אתכם אלא מנסה שתהיו תלויה בה לאורך חייכם.
    הסוד טמון בתזונה נכונה של פירות וירקות ובספורט. אני כבר 3 חודשים אוכל פירות בבוקר וירקות בערב. ממליץ לכולם להפסיק עם אוכל תעשייתי.

    אנחנו צריכים לחשוב איך גורמים לרפואת העור ולמשרד הבריאות לעשות חשיבה עמוקה לגבי רפואת העור. לא הגיוני שהרפואה תתבסס על משחות כימיות חזקות שרק הורסות את העור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו