מחלת גראפיזם בת 53

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחלת גראפיזם בת 53
    מרים
    15/11/2016


    אני בת 53 סובלת מגירוד בכל הגוף מעל שנתיים גירוד שאי אפשר לסבולבקרתי אצל כל רופאי העור אמרו לי דזה דירמוגראפיזם אחד הרופאים אמר לי שמערכת החיסון האחראית על האלרגיה נפגעה נו בסדר איך אפשר לרפות את זה קבלתי כל כדורי האלרגיה שבעולם טלפסט לורתדין היסתאפיד עד אוטרקס שהוא הכי חזק ומרדים עמוק בהתחלה הייתי לוקחת כדור כל 24 שעות אחרי חודשיים כל 4/5 ימים כדור 1 עכשיו כל 6 ימים אבל אני מתאפקת עד שאני נשברת ונוטלת את הכדור הזה אבל עד מתי נמאס לי זה גירוד מוות מי שיש לו את התופעה הארורה הזו מבין על מה מדוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת גראפיזם בת 53

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרפיזם

    ענת
    18/11/2016

    זה סוג של אורטיקריה כרונית
    לרופא עור או רופא אלרגיה אין פתרון עבורך
    חבל שתבזבזי אנרגיה נפשית בחיפוש סתמי.

    תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור

    תגיעי לאתר מחלות עור ושם תסתכלי על אורטיקריה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו