אקנה גלולות יסמין ורואקוטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה גלולות יסמין ורואקוטן
    שרי
    06/04/2017

    היי ד"ר, אני בחורה בת 22.5. בגיל 19 סבלתי ממחזור לא סדיר שיעור יתר ואקנה ציסטי. בבדיקה לשחלות פוליצסטיות נמצא שאין לי את התסמונת הזו. אך הרופא עדיין המליץ על גלולות.התחלתי ליטול גלולות יסמין ואח"כ יאז במשך שנה וחצי. הפסקתי את הגלולות והאקנה חזר. בהמלצת הרופא התחלתי לקחת רואקוטן במינון נמוך 10 מ"ג (פעמיים ואז שלוש בשבוע ולבסוף כל יום סה"כ במשך שנה). חודש וחצי מתחילת הטיפול נכנסתי לזוגיות וקיימתי יחסי מין עם קונדום אך המחזור איחר. הרופא אמר לי להשתמש בגלולות כדי שלא יהיה סיכון להרות בעת נטילת רואקוטן. מאז סיימתי את הטיפול ברואקוטן, וממשיכה עם הגלולות. השאלה שלי היא האם כאשר ארצה להכנס להריון יש חשש לחזרת האקנה? הרופא אמר לי להמשיך את הגלולות בשנות ה20 המוקדמות ואני ממשיכה איתם. אבל מפחדת שכשאפסיק אותם בזמנו - כנראה באמת בסוף שנות ה20 שלי זה אכן יחזור.. כי יש אקנה גם אחרי גיל 30 ו40. קשה לי לדעת אם הרואקוטן היה אפקטיבי בגלל שהשתמשתי גם בגלולות ואני יודעת שזה עוזר לי לזה (כמו בפעם הראשונה שלקחתי רק את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    ענת
    06/04/2017

    אם את מחפשת פתרוו מדהים וזאת לא אגזמה
    תחפשי בגוגל רמי מור מחלות עור
    הטיפול שלו לאקנה זה טיפול שאין שני לו בעולם.
    תגיעי לאתר שלו ותסתכלי על התמונות של המטופלים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו