אבצס חוזר בגוף, יש לרפואת העור מה להציע?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבצס חוזר בגוף, יש לרפואת העור מה להציע?
    שלמה גרצמן
    10/06/2018

    שלום רב.
    לפני כחצי שנה התפתח אצלי האבצס הראשון והוא היה בבטן התחתונה (קצת יותר למטה אפילו), ניקזו לי אותו והכל התרפא ובמשך חצי שנה הכל היה בסדר.
    אחרי חצי שנה התפתח לי אבצס בדיוק באותו מקום וניקזו לי אותו והפעם גם נתנו לי אנטיביוטיקה.
    אחרי כשבועיים שוב היה לי אבצס אבל הפעם בלחי השמאלית, עברץי ניקוז ולקחתי אנטיביוטיקה וזה עבר.
    אבל איך שהפסקתי את הטיפול באנטיביוטיקה התפתח אבצס חדש, לקחתי שוב אנטיביוטיקה ומשחה אנטיביוטית בשילוב איכטמול.
    כיום לאחר הרבה אבצסים שנוצרים כל כמה ימים עד שבועיים גיליתי שאיכטמול פשוט גורם לפצע לקטון עד שהוא כבר לא מתפתח אלא לאט לאט מתרפא.
    מה עושים במצב הזה? יש דרך למנוע את הפצעים האלה מלכתחילה? אציין שקורים מין סבבים כאלה שיוצאים בהם פצעים כואבים ואדומים ואז יוצא האבצס וחוזר חלילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבצסים .

    פרופ` חיים ראובני
    12/06/2018

    ממליץ לפנות שוב לרופא עור להתייעצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו