פריחה בפנים אחריי מינוציקלין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה בפנים אחריי מינוציקלין
    יטקרינה
    10/07/2018

    שלום רב.
    פניתי לרופאת עור לגביי פצעים שהיו לי בפנים...נראה כמו אקנה אך לא משהו רציני. רציתי איזושהי משחה. הרופאה אמרה שזה חיידק ורשמה לי מרשם למינוציקלין למשך 3 חודשים. לאחר 3 חודשים הפסקתי לשתות אותם וטסתי לחו"ל. כשבוע לאחר ההפסקה כל אזור החזה והפנים כולן התמלאו פצעונים קטנים אשר נראים כמו פריחה במצב הרבה יותר גרוע ממה שהיה לי לפניי שהתחלתי לשתות את האנטיביוטיקה. אני חשבתי שאולי ככה הגוף שלי מגיב למים המקומיים אולי ( טסתי למרוקו) . כשחזרתי פניתי שוב לאותה הרופאה. הפנים אגב, מאוד גירדו לי גם.
    הרופאה אמרה שהפצעים חזרו וזה ממש לא פריחה וזה צץ לי שוב כי סיימתי לשתות את האנטיביוטיקה בלי להיבדק ורשמה לי שוב מרשם של המינוציקלין לעוד 3 חודשים.
    לאחר כמה ימים חל שיפור במצב עד שהפצעים חלפו לגמריי.
    לפניי כמה ימים הפסקתי שוב את הכדורים כי אני בתהליכים של כניסה להריון. היום שוב כל החזה התמלאה פריחה אדומה, כל הצוואר פצעונים קטנטנים אדומים, הפנים מגרדות לי ואני מרגישה שהפצעים שוב יוצאים. לי זה לא נראה כמו אקנה כי היו לי פצעי בגרות אבל מה שקרה לי אחריי ההפסקה של האנטיביוטיקה היה בצורה כל כך מוגזמת, לא היה לי ככה לעולם.

    אודה מאוד לעזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים

    פרופ` חיים ראובני
    12/07/2018

    ממליץ לחזור לרופא המטפל .. לאבחון חוזר .. ולשקול רואקוטן ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו