פריחה לאחר פרוקנול 150

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה לאחר פרוקנול 150
    משה
    29/07/2018

    שלום רב אימי בת 82 קיבלה 6 כדורים "פלוקנול 150" אחת לשבוע-משך חודש וחצי בעקבות פטרייה במפשעה, הפטרייה לא עברה בעקבות טיפול זה. לקראת סוף הטיפול החלה פריחה בצורת נקודות אדומות שמתקלפות כולל גרד בזרועות ברגליים ומעל החזה. כעת כבר חודש עבר מאז סיום הטיפול ב"פלוקנול 150" ועדיין הפריחה נימשכת. קיבלה כדורי טלפסט 180מ"ג, זה רק מרגיע את הגירוד. כעת קיבלה קסמיאול ג'ל אפליקטור למריחה במשך חודשיים על הפריחה. במה מדובר, האם זו תופעת לוואי בעקבות "פלוקנול" שאינה עוברת? האם כדאי להתחיל טיפול בקסמיאול ג'ל אפליקטור, זה יכול לעזור? גם לג'ל זה יש המון תופעות לוואי.
    מצ"ב צילום רגל


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה לאחר פרוקנול 150

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיוק כמו שכתבתי

    יעל ביטון
    31/07/2018

    גם אני העלתי שאלה בעצם התופעה שעור הידיים מתקמט התחיל להופיע אחרי טיפול הפלוקנל עקב פטרייה בנרתיק. .כל פעולה הכי פשוטה שעושה כמו להרים את התינוקת לשנייה מקמטת את העור שלי ואני בחורה צעירה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו