ייצור יתר של סבום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייצור יתר של סבום
    תמרי
    28/10/2018

    שלום,
    אני בת 30, מזה מספר שנים אני סובלת מייצור יתר של סבום בעור הפנים.
    הנקבוביות שלי תמיד סתומות, בכמות מאוד גדולה של סבום תת-עורי, צהוב ובעל ריח רע, מרקם העור איננו אחיד והכל נראה לעין.
    לאחר שאני עושה ניקוי פנים, המצב חוזר לקדמותו תוך יום-יומיים. העור שלי מלא בצלקות שנותרו לאחר הוצאת הסבום.
    פניתי פעמיים לרופא עור וכל שנאמר לי הוא להשתמש במשחת רט-אוויט 0.025% - אך היא לא עוזרת.
    מבחינת תזונה - אני שומרת על תזונה דלת סוכר ודלת שומן, כמעט ולא אוכלת מזון מעובד. אוכלת בעיקר ירקות ופירות, ביצים, קוטג', שיבולת שועל ובשר ודגים ללא שומן. שמתי לב שיום לאחר שאני אוכלת "מאכלים אסורים" - העור נראה יותר בריא וחלק! יכול להיות שהמצב נובע בגלל מחסור תזונתי כלשהו? מעשנת ושותה הרבה קפה, נוטלת תוספי ויטמינים ומינרלים.
    מה עוד ניתן לעשות בנידון?
    חשוב לי לציין שהמצב התחיל רק לפני כ-4 שנים. עד אז מעולם לא סבלתי מבעיות עור.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייצור יתר של סבום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבום

    פרופ` חיים ראובני
    01/11/2018

    רטוויט מצויין .. תנסי ריכוז של 0.05%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו