גירוי אדום מתחת לאף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוי אדום מתחת לאף
    יעל
    01/08/2019

    שלום. משך כארבעה חודשים כבר יש לי גירוי אדום מתחת לאף. הוא קצת שורף/צורב משתפר מעט ומחמיר לסירוגין.
    הגירוי ממש מתחת לאף, קרוב אליו בחלק העליון של הרווח שבין השפתיים לאף ומעט נכנס לכיוון הנחיריים. לא מתקלף. יש מדי פעם מעין פצעונים קטנים שבאים והולכים ללא נוזל.
    אינני סובלת מנזלת או קינוחי אף רבים או אטופיק דרמטיטיס (למרות שלשניים מילדי יש)
    הייתי אצל 3 רופאים שונים ובהוראת הרופאים בטיפולים שונים שמתי כבר זובירקס ומופירוסין (חשבו שזה הרפס), אפלומיצין, בטאקורטן ובקטרובן. כל משחה בהוראת רופא אחר לאחר שאמרתי שהטיפול הקודם לא עזר. אשמח לשמוע אם יש לך הצעה אחרת. לאיזה כיוון לפנות. תודה רבה מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוי אדום מתחת לאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי ..

    פרופ` חיים ראובני
    01/08/2019

    לא ניתן להמליץ על טיפול ..ללא אבחנה ברורה ..
    ולכן מציע לפנות שוב לרופא עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו