מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הליקובאקטר - תוצאות הבדיקה וטיפולאנה13/07/2011
שלום,
יש לי כמה שאלות על הליקובאטקר פילורי:
1. האם יש משמעות למספר שמופיע בתור תוצאת בדיקת הנשיפה? במקרה ועושים בדיקה חוזרת האם העובדה שהמספר גדל מעידה על כך שהמצב החמיר? (אצלי בבדיקה הראשונה התוצאה הייתה 17 ובבדיקה חוזרת 58 כאשר הנורמה היא עד 5. אם זאת אני מרגישה הרבה יותר טוב וזה מוזר. )
2.מה הסיכוי לתוצאות לא מדויקות בבדיקה? האם בדיקת צואה נותנת תוצאות יותר או פחות מדויקות?
3.אם אין סימפטומים או סימפטומים הם נדירים ולא מציקים במיוחדת האם טיפול באנטיביוטיקה עדיין נחוץ אם כל הנזק שהוא גורם לפלורה של הקיבה ותופעות לווי שיכול לגרום להם? עד כמה שהבנתי אין היום דעה חד-משמעית לגבי זה שהליקובאקטר גורם לאולקוס או סרטן קיבה.
4. הבנתי גם שאפילו אם נעשה טיפול והחיידק חוסל יש סיכוי לא קטן שהחיידק יחזור אחרי תקופה מסוימת. האם זה אומר שצריך להיבדק כשיגרה פעם בת כדי לחסל את החיידק במקרה והוא חוזר? אם כן האם יש סיכוי שאותה אנטיביוטיקה לא תעזור פעם הבאה כי החיידק פיתח עמידות?
תודה ובכבוד רב
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובאקטר - תוצאות הבדיקה וטיפול - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין14/07/2011אין משמעות למספרים. גם בדיקת הנשיפה וגם בדיקת הצואה מדויקות.
הסיכוי להדבקה מחודשת קטן מאוד ולכן אין המצה להיבדק באופן שיטתי.
האם לטפל כשמרגישים טוב? זו שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית ולאחר הסבר של הפלוסים והמינוסים ההחלטה נותרת בידי המטופל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
אנה14/07/2011תודה רבה על התשובה! ומה הם הפלוסים של הטיפול במקרה ומרגישים טוב?
ועוד שאלה - למה אחרי הטיפול הסיכוי להבדק קטן? האם משהו נשאר בגוף שדוחה את החיידק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין16/07/2011לא ידוע למה ההדבקה נדירה יחסית, כנראה משום מרבית ההדבקה נעשית בילדות.
המוטיביציה לטפל נובעת מהאפשרות הנמוכה לפתח סרטן קיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

