קנדידה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה?
    אורטל
    29/08/2011

    אני בת 22 סובלת מאסתמה קלה מילדות וכתוצאה משתמשת במשאף כטיפול מונע.
    לפני כשבועיים היה לי קושי בבליעת מזון,מין אבן שתקועה ולא רוצה לצאת והלכתי לרופאה.אחרי ביצוע בדיקת משטח גרון אקספרס ,התברר שיש לי סטרפטקוקוס.
    לאחר שלקחתי מוקסיפן נוזלי במשך 8 ימים (מתוך 10) הופיעו לי נקודות לבנות על הלשון ועדיין הגרון קצת כואב ויש תחושה של אבן תקועה.
    ניגשתי לרופאת משפחה שאיבחנה אצלי פטרייה על הלשון כתוצאה משימוש באנטיביוטיקה -רשמה לי ניסטטין רדי מיקס ל-4 ימים 4 פעמים ביום.
    התחלתי להשתמש היום והפסקתי את השימוש באנטיביוטיקה מבלי לשאול את הרופאה אם אפשר מכיוון שאני חוששת שהאנטיביוטיקה רק תחמיר את המצב.
    כמו כן,אני נורא חוששת שיש לי קנדידה (במעיים או בפה) בעקבות השימוש הממושך במשאפים ובאנטיביוטיקה.
    קבעתי תור לאא"ג בעוד יומיים לצורך איבחון או בדיקה יותר מעמיקה בגרון.
    חשוב לציין שבשבועיים האחרונים לא אכלתי מזון מוצק אלא רק נוזלי או רך,לא לקחתי פרוביוטיקה כי קשה לי לבלוע כדורים ,לא היה לי חום,לא כאבי ראש ,הייתה ליחה מוגברת וגם רוק ,מדי פעם כאבי גרון ,מרגישה יובש בפה ועדיין קשה לי קצת לנשום למרות שאני עושה אנילציות מדי פעם ומשתמשת בקביעות במשאף כטיפול מונע.
    השאלה שלי היא:יכול להיות שהמעיים שלי נפגעו בתקופה האחרונה ויש אפשרות סבירה שיש לי קנדידה?אני נורא חוששת מכך!אנא החזירו תשובה בהקדם,תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה? - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    29/08/2011

    הפטרייה על הלשון יכולה להיות קנדידה (משנית לאנטיביוטיקה וגם לטיפול ממושך במשאף עם סטירואידים) והטיפול בניסטטין הוא טיפול מתאים. אא"ג יוכל לומר אם יש פטרת גם בלע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתי

    אורטל
    30/08/2011

    האם יכול להיות שמדובר בקנדידה שיצאה מכלל שליטה באזור המעיים או שרק באזור הפה/הלוע?
    ודבר נוסף לגבי התרופה שקיבלתי-ניסטטין רדי מיקס:
    האם לקחת לפני או אחרי האוכל וכמה זמן צריך לחכות בין האוכל לבין התרופה לפני או אחרי שלקחתי אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו