בחילות וגרפסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחילות וגרפסים
    אולגה
    11/09/2011

    שלום רב,
    לפני כחודש התחילו אצלי פתאום בחילות קשות והקאות. רופא משפחה אמר שיכול להיות שזה גסטריטיס ולא וירוס פשוט. הגעתי לגסטרואנטרולוג והוא אמר שזה שטויות ושהיה לי פשוט וירוס. אחרי כשבוע+ זה עבר אך היו עוד בחילות קלות. אחרי שבועיים של רגיעה התחילו אצלי עוד פעם בחילות (נסבלות) שמלוות אותי לאורך כל היום ופעם אחת אפילו התעוררתי בלילה ולא יכולתי לישון. בנוסף לבחילות התחילו אצלי גרפסים (בדרך כלל אין לי אולי אחד ביום), אחרי ביס של מהו אחרי שתיית מים או סתם ללא סיבה וכך כל הזמן. (לא אוכלת מטוגן ולא שותה מוגז)
    אני מטופלת בגלולות נגד הריון ומצאו אצלי פירורים קטנים בכיס המרה- קראתי שזאת יכולה להיות אחת הסיבות לבחילות.
    מה יכולה להיות הסיבה למה שיש לי? ומה עלי לעשות בנדון?
    תודה מראש
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחילות וגרפסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחילות וגרפסים - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    11/09/2011

    בחלק מהאנשים לאחר זיהום במערכת העיכול נותרת הפרעה למספר שבועות ואפילו חודשים. אפשר להשלים תבחין אוראז להליקובקטר ואם אין שיפור בשבועות הקרובים שוב לפנות לגסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו