תבחין נשיפה ביום ביוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תבחין נשיפה ביום ביוץ
    זוהר
    01/10/2011

    שלום רב,
    בבדיקת נשיפה נתגלו בגופי חיידק הליקובקטר (ערך 46).
    אני מנסה זמן רב להיכנס להריון,אך עקב נטילת טיפול אנטיביוטי משולש (קרין+אומפרדקס+מוקסיפן) הפסקתי החודש את ניסיונותיי.
    לפני שבוע סיימתי את הכדורים וכעת אני ניצבת בפני ההתלבטויות הבאות:
    א.נאמר לי שעליי להמתין חודש כדי לערוך תבחין נשיפה נוסף.האם אוכל לעורכו מחר בבוקר (שבוע בלבד מיום הפסקת נטילת האנטיביוטיקה)?האם בדיקה כזו תהא אמינה?עשויה להזיק?אני שואלת שאלה זו מפני שמחר גם יחול הביוץ שלי ואני רוצה "להיפטר" מהבדיקה בבוקר וכבר בערב לנסות את מזלי בקליטה להריון.
    ב.כמה זמן לוקח לאיזוטופ להתפרק בגוף?אני לא רוצה חלילה לגרום נזק להריון במידה שאכן אקלט... בנילים אחרות,האם יש סכנה בכניסה להריון ביום שבו נעשה תבחין נשיפה ?אני לא רוצה להיכנס להריון שיש בו ולו שמץ קטן שבקטנים של ספק.
    ג. האם אתה ממליץ לא לעשות תבחין נשיפה בכלל ולקוות שההליקובקטר חוסל או שמוטב לבדוק זאת מחר (כאמור,ביום הביוץ).
    סליחה על כל השאלות,אבל אני מוטרדת וחוששת לעשות צעד שאינני שלמה עימו.
    תודה רבה,
    זוהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תבחין נשיפה ביום ביוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תבחין נשיפה ביום ביוץ - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    01/10/2011

    יש צורך לחכות 4 שבועות לפחות מסיום האנטיביוטיקה ועד לתבחין.
    אם בחודש הקרוב תהרי אפשר לבדוק הכחדה של הליקובקטר לאחר הלידה, אין לכך שום השפעה על ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו