מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תנועתיות הושטשירה חן04/10/2011
לד"ר שלום וברכה,
בת 23
סבלתי מרפלוקס מזה שנתיים טופלתי בנוגדי חומצה {אומפרדקס\לוסק}.הצרבת השתפרה אבל החוסר נוחות בקיבה נשארה תחושות של רעב רוב הזמן...עשיתי מס' בדיקות ששללו חיידק.
עברתי ph מטריה -רפלוקס חומצי.
מנומטריה-בעיה בתנועתיות של הושט ירידה בטונוס של les ושט כמעט "משותקת"
לפני 4 חודשים עברתי lap nissen.
מאז החמרה בתלונות תחושת שריפה בבטן העליונה ותחושות חומצה בושט העליוןןן
יש לציין כי לפני הניתוח התחושות היו קיימות צרבות וכל מה שמסביב הכדורים איכשהו השפיעו במידה מסוימת ועזרו לי להתגבר על הרפלוקס חוץ מתחושת האי נוחות המטורפת שהרגשתי ותחושת הרעב.
עברתי בירור חוזר אחרי הניתוח עם גסטרוסקופיה שהדגימה מעבר חופשי של המכשיר אולם הרבה חומצה בושט ואובחנה אזופגיטיס.
התחלתי לקחת נקסיום פעמיים ביום 20 מ"ג לא עוזר בכלל בכללל הגוף לא מגיב טוב
*יש לציין כי לאחר הניתוח החמרה משמעותיתתת בתחושות..רפלוקס לא ראו לאחר צילום בריום אחרי הניתוח....
לשאלתי האם תחושות הצרבות, הקושי הרב בבליעה ,כל מה שאוכלת תמיסה חומציתתת הדבר הכי קל לחם לדוגמא מרגישה כאילו שהאוכל עוברר אבל החומצה לא מתרוקנת מהושט, תחושות רעבב סחרחורות שלשולים , ירידה במשקל...
האם מדובר בשורש הבעיה בתפקוד הושט..או שכנראה הבעיה בשוער שהידקו לי את המעבר יותר מדי אולי?..כי פתאום לאחר הניתוח התחלתי להרגיש תחושות יותר גרועות מלפני הניתוח...זה לא ייתכן....
ניסיתי לחדד את הבעיה כמה שיותר....אשמח מאוד אם תעני על שאלתיי...
סורי על האריכות בהודעה...זה מורכב טיפהה..
בתודה שירהחן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
שירה חן04/10/2011אני מיואשתתת בבקשה ממך תכווני אותי בכמה משפטיםםם לגבי מקור הבעיה
ותמליצי לי מה עליי לעשות למי לפנות...
הגעתי לפני חודש למומחה כירוגי במרכז ת"א שמתמחה בניתוח רפלוקס את הניתוח עברתי במרכז אסותא חיפה...המליץ לחזור על בדיקה מנומטריתתת בבילניסון..
תעזרייי לייי אני ממש סובלתתת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנועתיות הושט - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין05/10/2011רוב האנשים שמנותחים לרפלוקס מרוצים לפחות לטווח הקצר, אבל בהחלט יש חלק שתחושתם מחמירה לאחר הניתוח. אם היה ניתן לצפות מראש מי לא יגיב טוב לניתוח קרוב לוודאי שלא שבמקרה שלך לא היו ממליצים עליו, אבל זו חוכמה שלאחר מעשה. אם תרופות נגד חומציות לא עוזרות יש מקום לשקול טיפול אנטידיכאוני שמפחית את תחושת אי הנוחות שמקורה בושט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשךךךךך
שירה חן06/10/2011מקור הבעיה אצליי זה לא הרפלוקס ניתוח רפלוקס עברתי לאחר ממצאים לא ראו רפלוקססס
יש לי בעיה בתנועתיות הושט הושט לא מתפקדת כמו שצריך..בגסרוסקופיה ראו חוסר פינוי מוחלט של מעבר חומצה מהושט
האם יש טיפול ניתוח משו שיפיג את העיוות בושט?..ושהכל הסתדר
הצרבות עדיין קיימות בגלל שהאוכל לא נדחס בצורה יעילה לקיבה...
בעיה בתנועתיות הוושט יכולה לגרום לתחושת צרבת גם ללא חזרת תוכן הקיבה אל הוושט, בגלל הפגיעה של המזונות הצורבים (מזונות חמים או חומציים לדוגמא) הנמצאים זמן ארוך מן התקין בוושט ככה שמעתי..
אשמח לקבל תשובה בהקדם...
בתודה שירה חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשךךךךך - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין06/10/2011לא מפרידים רפלוקס מתנועתיות הושט, כי בעית תנועתיות מחמירה רפלוקס. ההנחה שבעיה אחת תיקנו ואחת לא, אינה נכונה כי הן בלתי נפרדות. אי אפשר לתקן בעיית תנועתיות ובמצב של בעיית תנועתיות בדרך כלל הנטיה היא לא לנתח ניתוח רפלוקס, כי הניתוח עלול להחמיר את הבעיה כמו במקרה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונההה
שירה חן06/10/2011מה ז"א אי אפשר לתקןן בעיה של תנועתיות ושט
עליי לחיות ככה עם התחושות הללו זה בלתי נתפס...אל תפחידי אותי
אין כדורים משו על מנת לגרום לושט לתפקד כמו שצריך שהמצב ישתפר.?....
נכון יש אמנם מרכיב של בעיה בתנועתיות הושט אבל זה לא אומר שאת הניתוח לא הייתי אמורה לעבור המצב היה גם ככה חמור...מיצי קיבה השתוללו בושט זמן ארוך מן התקין וכמעט גרם נזק לושט...לא יודעת אם דלקת הושט עדיין קיימת כי מרגישה באמת רעע...
פרופ' שאליו הגעתי במרכז ת"א טוען שיש מקום להרחיב טיפה ת המעבר..
ויש דרך לטפל בתנועתיות ושט...
אז מה ז"א שאין דרך לתקן אתהמצב....מה עליי לחיות בהרגשה שהושט לא מתפקדתתת החומצה לא מתפנה מהושט הקיבה לא מעכלת בכלל את האוכל יש תת חומצה וירדתי המון במשקל...המצב הולך ומחמיר....
מה עליי לעשות תמליצי לי בתודה שירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונההה - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין09/10/2011תפני לגסטרואנטרולוג שמתמחה בבעיות ושט, אני לא יכולה להמליץ שמית, אבל בכל מכון גסטרו יש לרוב מי שמתמחה בבעיות ושט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

