שאלה דחופה דלקת מעי או מערכת עיכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה דלקת מעי או מערכת עיכול
    שוהם
    24/10/2011

    שלום רב!

    בשבת האחרונה התחיל לי חום גבוה מאוד.
    רק לאחר 24 שעות התחילו לי שלשולים, חריפים מאוד, המלווים בכאבי בטן תחתונה.

    הרופא נתן לי שלושה כדורים:
    1. ספסמלגין
    2. פמוטידין
    3. רקמיד.

    כל תרופה במינון שונה, לטווח זמן שונה.

    יש לי כמה שאלות שמטרידות אותי מאוד:
    א. האם אכן שלושת התרופות נצרכות יחדיו? השתיים הראשונות נשמעות דומות מאוד בתפקידן
    ב. לאחר 24 שעות של נטילת תרופות - החום לא יורד! אומנם הוא ירד מתחילת המחלה עוד לפני שלקחתי את התרופות, אך אין שום שינוי בין לפני נטילת התרופות לאחריהן, אני 'תקוע' על 37.7 - 38.2
    ג. האם אני יכול לקחת בנוסף לכל התרופות האלו גם אקמול?
    ד. התרופה רקמיד גרמה לי לעצירה מוחלטת של היציאות כבר כמעט יום שלם.. האם התרופה לא אמורה למנוע רק שלשולים?

    תודה רבה על העזרה,
    הדברים מטרידים מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה דלקת מעי או מערכת עיכול - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    24/10/2011

    שתי התרופות הראשונות אינן דומות כלל, אבל אפשר להסתפק בפפברין בלי פמוטידין. התרופות אינן מורידות חום אלא רק מקלות על הסימפטומים ולכן במקרה של חום בהחלט מומלץ אקמול. רקמיד מפחיתה את תנועתיות המעי ולכן מפחיתה שלשול לעתים עד כדי עצירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו