בעית ליחה וצרידות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית ליחה וצרידות
    יונתן
    29/01/2012

    שלום רב. מזה כשנתים הנני סובל מליחה מועטה בגרון ומצרידות תורדנית ובאיזור הגרון התחתון מרגיש שורף כשאני מדבר באופן נורמלי (ובמיוחד כשאני מרים את הקול מעל הנורמה)טופלתי אצל א.א.ג. וניתן ע"י כדורים מסוג OMPERADEX 40-MG כ-3 חודשים אך ללא הועיל עשיתי בדיקה של מיתרי הקול עם צינור אשר הוחדר לגרון והכל נימצא תקין.נישלחתי ע"י הרופא לבדיקה נוספת (גסטרוסקופיה) והכל נימצא תקין.עשיתי בדיקה נוספת עם הליקובקטר ונימצא חיידק ,לקחתי כדורים ולאחר חודש עשיתי בדיקה והחידק נעלם.ניתן לי כדורים בשם לוסק אך לא הועיל שוב לאחר תקופה ניתן לי כדורים בשם פמוטידין אך ללא הועיל הנני לא מעשן . האם יש פתרון לבעיה מסוג זה?.אשמח לקבל חוות דעת מקצועית . תודה מראש .
    בבקשה אם יש אפשרות לקבל פיתרון בקביעת פגישה ובפיתרון הבעייה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית ליחה וצרידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית ליחה וצרידות - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    30/01/2012

    אין קשר בין החיידק לתלונה שלך.
    לעתים רפלוקס יכול לגרום לתלונות שלך אך העובדה שכל הבירור בהקשר זה כולל טיפול בהקשר זה לא הועילו מפחיתה את הסיכויים לכך שרפלוקס הוא הגורם לתלונות.
    בדיקה שיכולה להשלים את הבירור היא ניטור חומציות בושט (אני מציעה לעשות אותה תוך כדי טיפול באומפרדקס). אם הבדיקה תראה שתחת טיפול אין חשיפה לעודף חומצה זה שולל את נושא הרפלוקס כמעט בודאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו