שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    מיקה
    18/02/2012

    שלום,
    תחילה אמסור לד"ר יהודית שהייתי מטופלת אצלה, את רופאה מדהימה, חבל שאנחנו כבר לא באותה הקופת חולים..
    יש לי בעיה כרונית שמלווה אותי כבר המון שנים, אני סובלת מהליטוזיס. העניין נבחן ונדבק היטב, נשלל מחלל הפה (בוודאות), נשלל מדרכי הנשימה וא.א.ג. ככל הנראה יתכן שאני נמצאת באחוז הקטן והבעיה מגיעה מהקיבה. עד לפני מס' חודשים היה לי הליקובקטר, לקחתי 4 פעמים טיפול משולש כשהטיפול הרביעי היו עם כדורים שהייתי צריכה אישור מיוחד וכנראה זה מה שעזר.. אך לצערי ההליטוזיס עוד נותר.
    מה עוד אוכל לבדוק ואיך לטפל? אני כבר נואשת, הרפואה לא באמת מוצאת טיפול לבעייתי.
    בברכת בריאות ושבוע מבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    21/02/2012

    שלום מיקה,

    אכן את מתארת בעיה מורכבת שלא נפתרה למרות מאמצייך הרבים.
    מעבר להליקובקטר אין למערכת העיכול תפקיד משמעותי בהליטוזיס ואפילו יש מחקרים שלא הראו כלל קשר למערכת העיכול.
    בחיפוש בגוגל "מרפאת הליטוזיס" מצאתי קישור לשני רופאי שיניים שמעידים על עצמם כעל מומחים לנושא. אין לי היכרות אישית איתם אך אולי כדאי לאור הסבל הממושך שלך לפנות לאחד מהם להתייעצות.
    בהצלחה,
    ד"ר אסולין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו