בעיות עיכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עיכול
    מיכל
    26/02/2012

    שלום רב,

    מזה כשלושה שבועות אני סובלת מכאבי בטן, תחילה התאפיין בשלשולים ולאחר לקיחת כדור קולוטל כ - 3 ימים המשיכו כאבי הבטן (כאבי התכווצות) והחלו עצירויות ולכן הפסקתי את לקיחת הכדור.
    במקביל עכרתי מספר בדיקות והממצאים:
    ESR 24
    CRP 2.6
    ASCA IGA 25.3
    ASCA IGG 10.4
    Immunoglobulin A 298
    Atypical pANCA NEGATIVE

    כמו כן בבדיקת נשיפה לבדיקת רגישות ללקטוז נמצא כי יש רגישות ללקטוז (אחרי 120 דק' נמצא ערך 44)

    אציין כי עיקר כאבי הבטן החזקים מופיעים לאחר אכילה או לפני האוכל כאשר לפני האוכל מלווה בצרבת בימים האחרונים (כאילו מצב של רעב). ואחרי האוכל כאבי כטן והתכווצויות
    עוד אציין כי כמות המזון הנאכלת ירדה משמעותית למרות שגם לפני לא הייתי אוכלת כמויות גדולות.


    הייתי רוצה לדעת מה משמעות הבדיקות ומה יכול להיות הגורם לתופעות אלו.

    לתשובתך אודה,

    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עיכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עיכול - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    29/02/2012

    שלושה שבועות הם פרק זמן מאוד קצר ובשלב זה לרוב אני לא מבצעת אף אחת מהבדיקות שעברת. אין אפשרות על סמך הבדיקות הנ"ל לאבחן מה הבעיה. אם זה לא ישתפר בשבוע שבועיים הקרובים תפני ליעוץ גסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו