אחרי אנטיביוטיקה של חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי אנטיביוטיקה של חודש
    מיה
    28/08/2012

    שלום לכם :)

    נטלתי אנטיביוטיקה 'מוקסיפן' קרוב לחודש. לא היו כמעט תופעות לוואי. קרוב לשבועיים אני סובלת משלשולים כרוניים כמעט והשירותים אפשר להגיד הפכו להיות ביתי השני. היו לי שלושה ימים קשים במיוחד של שלשולים עם כאבי בטן עזים, לפני, במהלך ואחרי. כמה ימים המצב פחות חמור אך הבטן ממשיכה להציק ועדיין יש שלשולים, פחות כאבי בטן. יש לי תור לגסטרו ואני רוצה לציין שלמרות שהמון פעמים היו לי "תקריות" על רקע גסטרולוגי (וירוסים וכד'), לא היתה לי מעולם נטייה לשלשולים ולביקורים כה תכופים בשירותים.
    רציתי לשאול האם ייתכן שהאנטיביוטיקה שנטלתי קרוב לחודש (וסיימתי לפני חודש), היא האחראית למה שאני עוברת עכשיו. ואם יכול להיות שכן, איך מטפלים בזה???

    אודה למענה כי אני ממש סובלת.
    בתודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי אנטיביוטיקה של חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי אנטיביוטיקה של חודש - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    29/08/2012

    האנטיביוטיקה יכולה בהחלט להיות הגורם. עד לביקור אצל הגסטרואנטרולוג מציעה להשלים בדיקת צואה לקלוסטרידיום טוקסין ולהתחיל פרוביוטיקה למשך חודש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו