יציאות מרובות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות מרובות
    אדון
    10/10/2012

    שלום רב לכם.

    אני בן 21.7, ובחודשיים האחרונים אני מרגיש צורך לרוץ לשירותים 4-5 פעמים ביום לפחות, דבר שכמעט ולא קרה לי מעולם ואינני מבין מדוע.

    אני חי טוב (מתאמן 4-5 פעמים בשבוע, מקפיד על אכילת דגנים מלאים, פירות וירקות, יוגורט, גבינות- יוגורט, לפעמים בולגרית, וכד'), ואני משתדל ללעוס כמה שאפשר לאט ויסודי את המזון.

    אני אוכל גם מס' פעמים בשבוע סלק מבושל, ולא פעם אני אוכל מתוקים (עוגות, עוגיות, גלידות, וכד'), אך משתדל לאכול מהם במינון נמוך עד כמה שאפשר, ואני גם שותה 2-3 כוסות קפה נמס ביום.

    נ.ב: אני לוקה בתסמונת pdd-nos.

    אשמח לקבל תשובה במהירות האפשרית, ולדעת מה עלי לעשות כדי שלא אצטרך לרוץ לשירותים יותר מפעם-פעמיים ביום (עד לפני חודשיים היו לי מקסימום פעמיים ביום יציאות, לפעמים שלוש).

    שיהיה לכם יום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאות מרובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות מרובות - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    10/10/2012

    אין אפשרות לברר בפורום ריבוי יציאות. כדאי לפנות לגסטרואנטרולוג בקופת החולים להתייעצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו