מערכת העיכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מערכת העיכול
    לימור
    05/02/2013

    אני בת 39 נוטלת קרדילוק 2.5 מג עקב לחץ דם. לפני כ 4 שנים עברתי קולנסקופיה עקב שלשולים שנמשכו זמן רב שיצא תקין ואז רצו לעשות בירור של גסטרוסקופיה אך נרתעתי מהבדיקה. אני נשאית הליקובקטור ופען אחת עברתי טיפול משולש לפני שלוש שנים. עכשיו אני שוב עם שלשולים כבר שבועים פעמים עד שלוש ביום וזה קצת מטריד אותי. מה ניתן לעשות? והאם מקרה זה מחייב גסטרוסקופיה? הסיבה שאז רצו כי המוגלובין היה גבולי 11.8 ואני כל הזמן עם המוגלובין כזה .ובדיקת דם לצילאק תקין. אשמח לחוות דעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מערכת העיכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתור אחת שדחתה גם קולנסקופיה

    לילך
    05/02/2013

    אני רוצה לומר לך ללכת לעשות, הרופאים לא היו אומרים לך לעשות אם הם לא היו חושבים שזה נחוץ. לא נעים אבל עוברים את זה. אם לא יגלו אצלך כלום ממליצה לך לקחת פרוביוטיקה - אני לקחתי נגד שלשולים שלא עברו וזה עזר (ביו פלוס, זה נקרא). זה עוזר למנוע זיהומין במערכת העיכול. תרגישי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערכת העיכול - תגובה

    ד''ר אלכס גלר
    06/02/2013

    שלום

    את צריכה להשלים בירור של שלשול ממושך. ישנם שלבים מספר ולעיתים על פי הקליניקה יש צורך גם בגסטרוסקופיה. את צריכה לשוחח עם הרופא שלך שיסביר לך את הצורך בבדיקה ואת האופציות והסיכונים הקיימים וביחד להחליט על המשך הבירור

    בברה

    דר אלכס גלר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו