נמצאת בהודו חייבת פרשנות לביופסיה בהול!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמצאת בהודו חייבת פרשנות לביופסיה בהול!
    מארין
    05/05/2016

    שלום רב,
    שמי מארין בת 35. אני נמצאת בהודו ולפני שבוע
    נלקח ממני ביופסיה בבדיקת גסטרוסקופיה
    שנעשתה לאחר התקפי כאב טראומתיים הקאות מרובות,
    שנמשכו ונמשכו וכל טיפול טבעי או מערבי לא הקל.
    השורה התחתונה של הביופסיה זה:
    * Impression : *duodenal biopsy with no specific pathology
    *Gastric biopsy with Neuroendocrine tumor
    (requires IHC evaluation for confirmation )
    התוצאה הגיעה הלילה במייל. והרופא הטבעי שבו מטופלת
    הרגיע שהכל בסדר. וגידול שפיר.
    רופא אחר אמר לטוס לבי׳ח מערבי, כי מדובר בסרטני והבדיקה IHC זה בכדי לקבוע רמה של הסרטן ומקור..
    רציתי לפני שמנסה להירדם ואוכלת עצמי לנסות להבין בפשטות מה אומר ומה לעשות..
    ובעיקר כמה לדאוג!
    אשמח לתשובה מהירה. ובשפה ממש פשוטה.
    לא תמיד אינטרנט יעיל פה בהודו.. תודה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמצאת בהודו חייבת פרשנות לביופסיה בהול! - תגובה

    פרופ' נחום ויסמן
    08/05/2016

    הפורום הזה לא מיועד לענות על שאלות כאלה. בגדול אם האבחנה נכונה הייתי מייעץ לחזור ולהתייעץ עם גסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו