בעיית גזים מזה כשנתיים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית גזים מזה כשנתיים וחצי
    נווה
    28/02/2009

    שלום רב אני בחורה בגיל 32 עם שני ילדים ומזה כשנתיים וחצי אני סובלת מבעיית גזים ,יציאות לא טובות, לא שלשול ולא עצירות אבל אני יכולה להיכנס לשירותים (למספר 2 נקרא לזה) בימים הקשים עשר פעמים אזל שוב אני אומרת זה לא שלשול.ובנוסף כאבים בצד ימין מתחת לצלעות כאשר הבעיה חריפה. עשו לי ביופסיה בקיבה ושם מצאו בכלל הליקובקטור שעבורו עשיתי טיפול , עשו כל מיני בדיקות ולא מצאו כלום. אני בן אדם שעושה ספורט באופן יחסי , אוכלת נכון באופן יחסי. נכון שאורח החיים שלי קצת אינטנסיבי ואני שומרת דברים בפנים , אבל מי לא. הרופאה שלי עכשיו שלחה אותי לדיאטנית אבל יש לי תחושה שמפספסים משהו. אני לא חושבת שזה מגיע ממזוןואני כבר די נואשת , יש ימים שאני בוחרת להיות רחוקה מחברה כי המצב מאוד לא נעים ולפעמים אף נמנעת מלצאת מהבית. הכאבים כאשר זה בא במלוא העוצמה מאוד לא נעימים. אני אשמח לעצתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים

    ד''ר אהוד מלצר
    01/03/2009

    שלום נווה
    מה שאת מתארת מתאים מאד לתסמונת המעי הרגיז. זו תסמונת המתבטאת בסמפטומים שונים, בין היתר אלה שאת מתארת בבירור, אופיינית לאנשים (יותר נשים) צעירים ואינה בגדר מחלה מסוכנת או כזו העלולה להחמיר למצב מסוכן. למרות הנאמר אני מציע שתתייעצי עם גסטרואנטרולוג באופן ישיר על מנת לודא שאכן זו האבחנה ושאין צורך בבירור נוסף.
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו