נפיחות וגזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות וגזים
    ליאל
    08/03/2009

    אני בחורה בת 21 וסובלת מזה כשנים מנפיחות בבטן וגזים עם ריח מאוד מוזר וחזק עשיתי את הבדיקה עם השם הארוך הזה אך הכל תקין יש לי יציאות כמעט כל יום אך עדין אני סובלת מגזים יש לציין שכאשר אין לי יציאה הגזים מתרבים והנפיחות גדלה אני ממש סובלת מכך ממש אובדת עיצות אני אוכלת בדרך כלל אוכל בריאותי ,חשבתי שאולי זה בגלל זה אך היו ימים של נסיון ולהפתעתי אני סובלת מגזים ללא קשר לסוג האוכל אותו אני אוכלת האם הידרותרפיה יכול לעזור לי? מה אני יכולה עוד לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות וגזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות וגזים

    פרופ' אלכסנדר פיש
    11/03/2009

    ליאל שלום רב:
    ריבוי גזים יכול לנבוע מעיכול לא טוב סוכרים.
    סוכר החלב הוא הנפוץ שבהם. לפעמים ניסיון הפסקת חלב ומוצריו מאשר את הדבר.
    יש בהחלט מאכלים שמכילים סוכרים שאנו לא מסוגלים לעכל כמו זו שבקטניות.
    מאכלים אחרים הידועים שמגבירים גזים הם: קרוב קרובית, צנון.
    אם עדיין אין שיפור אפשר להיתייעץ עם גסטרואנטרולוג

    איחולי בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו