ממצאים - סיגמואידוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצאים - סיגמואידוסקופיה
    דניאלה
    24/03/2009

    שלום רב, להלן הממצאים של הבדיקה (גבר בן 29), אודה לפירושה: האנדוסקופ הוחדר עד למעי היורד בגובה 45 ס"מ. המעי הגס הנבדק כולל רקטום והיפוך - במעי היורד בגובה כ-40 ס"מ פוליפ ססילי זעיר 5 מ"מ, ביופסיה, בסיגמה פוליפ ססילי זעיר 3 מ"מ נכרת בשלמותו ע"י ביופטר, טחורים. נלקחו 4 ביופסיות: 1. ביופסיה - מעי דק (במהלך גסטרוסקופיה) 2. ביופסיה - אנטרום וגוף הקיבה (במהלך גסטרוסקופיה) 3. ביופסיה - פוליס במעי היורד 4. ביופסיה - פוליפ בסיגמה בהמשך תתקיים קולונוסקופיה מלאה לשם הסרת הפוליפ במעי היורד. עניין נוסף, כשלקחו ביופסיות במהלך בדיקת גסטרוסקופיה, זה נלקח ישירות מפני השטח? על אף שלא היו פוליפים? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצאים - סיגמואידוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיגמוידוסקופיה

    פרופ' אלכסנדר פיש
    24/03/2009

    דניאלה שלום רב:

    הסיגמוידוסקופיה מלמדת על קיום 2 פוליפים זעירים שאחד מהם נכרת ומהשני נלקחה ביופסיה (דוגמית). תוצאות הביופסיות ילמדו אותנו על סוג הפוליפים על מנת לקחת החלטות.
    אין לי כלל פרטים על למה בוצעו הבדיקות. אין תאור של הגסטרוסקופיה בה גם נלחו ביופסיות.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו