החיידק הליקובקטר פילורי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החיידק הליקובקטר פילורי
    טליה ישראל
    11/07/2009

    שלום, שמי טליה ישראל אני בת 18
    בשבוע שעבר עשו לי בדיקת גסטרוסקופיה, עקב כאבי בטן ממושכים ירידה במשקל אנמיה B12 נמון פריטין נמוך וירידה במשקל,
    עשו לי לפני הגסטרוסקופיה קלונוסקופיה ולא גילו משהו.
    אבל עכשיו מספר ימים אחרי הגסטרוסקופיה שלחו מכתב הביתה שהבדיקה יצאה חיובית ויש לי את החיידק הזה.
    שיצאתי מהבדיקה הייתי מטושטשת והרופאה אמרה לאמא שלי שהיא ראתה שרידים של המחלה.
    (כי רופאת המשפחה אמרה שכנראה מדובר במחלת הנשיקה) אז שרידים של מחלת הנשיקה,
    בקיצור רציתי לשאול:
    1. האם זה מדבק החיידק הזה? עם זה מדבק באילו דרכים? והאם צריך להיזהר?
    2. מה הסיכוי שהביופסיה תיהיה חיובית?
    3. עד כמה החיידק מסוכן?
    4. זה לא מאוחר מידי שגילו עכשיו את החיידק כי קראתי באינטרנט שנידבקים ממנו דרך רוק האם האנשים שהיו בסביבתי צריכים להיבדק?

    אשמח עם תענה לי בהקדם האפשרי.
    כי אני כבר מכניסה את עצמי לסרטים ומתה מפחד מהתשובה של הביופסיה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החיידק הליקובקטר פילורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק הליקובקטר פילורי

    לימור
    11/07/2009

    היי טליה,

    גם לי היה את החיידק הזה, הוא אכן מדבק דרך רוק, אני בזמנו שאלתי את הרופא שלי והוא אמר שרק בן זוגי צריך להיבדק והוא באמת נדבק ממני.
    עד כמה שידוע לי, החיידק הזה עושה אולקוס והוא מוריד את ה- B12 בגוף, ולי הוא גם עשה כאבים מאוד חזקים, הוא מאוד נפוץ, גם אני חששתי בהתחלה, אבל קיבלתי טיפול של 2 אנטיביוטיקות + מוריד חומציות לקיבה למשך 10 ימים (את המוריד חומציות המשכתי חודשיים) ואחרי זה עשיתי בדיקת נשיפה (שהיא אגב מאוד פשוטה, את שותה מיץ תפוזים ונושפת לתוך מבחנה) והבדיקה הראתה שהחיידק עבר.
    גם לי גילו אותו רק אחרי איזה חצי שנה של כאבים.
    מבחינת החיידק אין לך מה לדאוג, אבל מה שכן, אם יש לך בן זוג, כדאי שייבדק כי אם הוא ידבק ממך הוא יכול להדביק אותך בחזרה אם הוא לא יקבל אנטיביוטיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללימור

    טליה ישראל
    12/07/2009

    היי לימור.
    תודה על האכפתיות ועל זה שענית לי.
    אני וחבר שלי חודשיים ביחד יש סיכוי שהוא נדבק? מה את ממליצה לעשות שילך להיבדק? כאילו שיעשה את התבחין נשיפה?
    כי פשוט הרופא לא אמר לי שזה מדבק. מבינה?
    וכאילו מה עכשיו שאני לוקחת את האנטיביוטיקה זה מדבק בכל זאת?
    אשמח עם תעני לי בהקדם כך אני יגיד לו שילך להיבדק.
    תודה ולילה בטוב:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליה

    ד''ר אהוד מלצר
    12/07/2009

    1. עובר דרך הפה. ההדבקה בילדות
    2. לא ברור מה ראו בגסטרוסקופיה ולכן לא יודע לענות על שאלה זו - חכי לתוצאות
    3. יש קשר בין החיידק לאולקוד ולעיתים נדירות ביותר (דגש על נדירות) קשור אולי עם סרטן קיבה
    4. אם אין סמפטומים לא צריך לבדוק. למחצית מהאוכלוסיה יש אותו
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו