גזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גזים
    איריס
    29/07/2009


    שלום רב !

    מזה כ-4 חודשים סובלת מגזים יותר מהרגיל . שמתי לב שבדך כלל אחרי שיש לי גזים אני צריכה
    לשירותים להתפנות לעשיית צואה . כמו כן יש לי לפעמים 2 ביום יציאות לעיתים רחוקות בערן כל 10
    ימים יש מצב שאין לי יציאה למשך יומיים. הייתי אצל רופאת גסטרו שהפנתה אותי לבדיקת גסטרו
    אבל לא עשיתי בגלל שאני מפחדת. חזרתי לרופאה ואמרתי לה שיש תקופות שהיציאות שלי רגילות
    (בגוש אחד ולא רכות ולא קשות) היא אמרה שכנראה יש לי תסמונת מעי רגיז .
    האם תופעת הגזים ואחריה עשיית צואה מוכרת ? מה אפשר לעשות כדי לפתור אותה?
    רציתי לציין שיש לי טחורים פנימיים דקגה 2 האם יש קשר? כמו כן לא עשיתי שינוי בתזונה.

    תודה הראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים

    פרופ' אלכסנדר פיש
    29/07/2009

    ריבוי גזים לפעמים הוא ביטוי של מאכלים שלא עוברים עכול טוב.
    הפוץ הוא חוסר יכולת לעכל את הסוכר של החלב.
    יש מאכלים אחרים שגורמים לגזים כמו קיטניות.
    לפעמים אין מדובר בריבוי גזים אלא בתחושת נפיחות , לפעמים זהו גם ביטוי של תסמונת מעי רגיש.
    מהפרטים שנמסרו לא ניתן להרחיב יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו