כאבי בטן חדים בעיקר בצד שמאל (בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן חדים בעיקר בצד שמאל (בבקשה
    ליאור
    14/01/2010

    ד"ר כואב לי נורא בבטן, בצד שמאל (למטה ולמעלה מהטבור) בעיקר אך לפעמים גם במרכז ובצד ימין.
    במשך כל היום כאב לי וגם בלילה אתמול, לא יכלתי לישון בכלל, הייתי ער עד 3 בלילה מרוב כאבים.
    רק לפעמים יש הפוגות, ובין כל הפוגה יש כאבים חדים, וכאבים לא חדים. בהפוגה עצמה, אמנם אין כאבים אבל יש תחושת אי נוחות, כאילו יש משהו בבטן בצד שמאל.
    מה אני יכול לעשות ד"ר? בבקשה ממך תן לי המלצה תן לי משהו שיכול לעזור במצבי. התור לרופא לוקח חודש אם לא יותר, ובמיון נתנו לי רק הרגעה. בלי בדיקות ובלי כלום!
    עשיתי כבר בדיקות דם שיצאו תקינות, מלבד חשד ל-TSH גבוה.
    עשיתי בדיקה לקיבה עם החוט שמכניסים דרך הפה. היא יצאה תקינה ואין שום חשד לחיידק.
    עשיתי אולטרסאונד לפני בערך 3 חודשים, יצא תקין.
    אני בן 19, יש גם טחורים.

    תודה רבה על עזרתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    ד''ר רם דיקמן
    15/01/2010

    אין ברירה אלא להיפגש עם רופא ובהקדם, כל מה שאומר כך ובמלים אינו שווה את הבדיקה שלך ואת ההמלצה למה צריך לפנות, בעיקרון אם הכאב עז ולא נסבל או שיש חום, אזי יש לפנות שוב לחדר המיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    ליאור
    15/01/2010

    התור לרופא הגסטרו עוד חודש. אני נורא מפחד מהתנקבות אחד האיברים של הבטן עד התור לרופא.
    עד לפני שנה, הלכתי למכון כושר 4 פעמים בשבוע במשך 4 חודשים.
    הכאבים האלו התחילו בסביבות הזמן שהפסקתי את ההתאמנות במכון כושר. אני זוכר שעשיתי כפיפות בטן והיו לי כאב נקודתי בגב צד שמאל תחתון.
    לפני ההתקפה המסיבית הזאת של הכאבים בבטן, היו לי כל יומיים בעיקר כאבים חדים, ובעיקר בצד שמאל (אבל גם היה בצד ימין), שהופיעו באופן שרירותי, אבל בתדירות נמוכה יחסית.
    לפעמים אני מרגיש גם כאבים חדים באזור שבו הרגליים מתחברות לפלג הגוף העליון.

    אתמול מאוחר יותר בלילה הכאבים החדים והלא חדים הפסיקו, אבל נשאר לי עד הבוקר הרגשת לחץ חזקה באותו האזור של הכאבים.
    כרגע יש לי תחושת לחץ חלשה יחסית באזור הבטן.
    בנוסף כשאני שוכב במיטה, אני מרגיש תחושת כבדות בכל הבטן, הבטן כאילו נמשכת למטה. אם אני מרים טיפה את פלג הגוף העליון, תחושה זו נעלמת.

    עשיתי גם בדיקת צואה בערך חודשיים אחרי הפסקת מכון הכושר והיא יצאה תקינה.

    רופאת המשפחה אומרת שהבעיה זה שרירי הבטן, אבל הפסקתי להתאמן המון זמן ולכן לא הגיוני שזה ישפיע.
    לעניות דעתי הבעיה אחרת לגמרי ונמשכת זמן רב, הבעיה היא שכל תור לרופא לוקח המון זמן ובינתיים אני סובל מכאבים.

    מקוה שהמידע הנוסף הזה עוזר, בבקשה אם יש צורך בעוד מידע נא לשאול!
    מאוד הוקל ואשמח אם לפחות אקרא כמה דברים שכיחים שעשויים לגרום לכאבים.
    אני מאוד מודה לכם על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד מידע

    ליאור
    15/01/2010

    בתחילת ההתאמנות במכון כושר הייתה לי צואה שחורה במשך חודשיים. אחרי זה צואה רגילה. אבל עד עכשיו לצואה יש ריח מסריח מאוד, הרבה יותר מצואה של אדם בריא.
    רופאת המשפחה, ורופא הגסטרו שראיתי ביום ראשון האחרון, אמרו שהבטן רכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר רם דיקמן
    17/01/2010

    אני שוב חוזר על מה שאמרתי בתשובה הקודמת, הסיפור שלך דורש בדיקה יבודית של כל בדיקות הגם והצואה, שלך סאופן שרופא בודק ואח"כ אפשר להסיק מסקנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר רם דיקמן
    17/01/2010

    אני שוב חוזר על מה שאמרתי בתשובה הקודמת, הסיפור שלך דורש בדיקה יבודית של כל בדיקות הגם והצואה, שלך סאופן שרופא בודק ואח"כ אפשר להסיק מסקנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו