מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי בטן חדים בעיקר בצד שמאל (בבקשהליאור14/01/2010
ד"ר כואב לי נורא בבטן, בצד שמאל (למטה ולמעלה מהטבור) בעיקר אך לפעמים גם במרכז ובצד ימין.
במשך כל היום כאב לי וגם בלילה אתמול, לא יכלתי לישון בכלל, הייתי ער עד 3 בלילה מרוב כאבים.
רק לפעמים יש הפוגות, ובין כל הפוגה יש כאבים חדים, וכאבים לא חדים. בהפוגה עצמה, אמנם אין כאבים אבל יש תחושת אי נוחות, כאילו יש משהו בבטן בצד שמאל.
מה אני יכול לעשות ד"ר? בבקשה ממך תן לי המלצה תן לי משהו שיכול לעזור במצבי. התור לרופא לוקח חודש אם לא יותר, ובמיון נתנו לי רק הרגעה. בלי בדיקות ובלי כלום!
עשיתי כבר בדיקות דם שיצאו תקינות, מלבד חשד ל-TSH גבוה.
עשיתי בדיקה לקיבה עם החוט שמכניסים דרך הפה. היא יצאה תקינה ואין שום חשד לחיידק.
עשיתי אולטרסאונד לפני בערך 3 חודשים, יצא תקין.
אני בן 19, יש גם טחורים.
תודה רבה על עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד''ר רם דיקמן15/01/2010אין ברירה אלא להיפגש עם רופא ובהקדם, כל מה שאומר כך ובמלים אינו שווה את הבדיקה שלך ואת ההמלצה למה צריך לפנות, בעיקרון אם הכאב עז ולא נסבל או שיש חום, אזי יש לפנות שוב לחדר המיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן
ליאור15/01/2010התור לרופא הגסטרו עוד חודש. אני נורא מפחד מהתנקבות אחד האיברים של הבטן עד התור לרופא.
עד לפני שנה, הלכתי למכון כושר 4 פעמים בשבוע במשך 4 חודשים.
הכאבים האלו התחילו בסביבות הזמן שהפסקתי את ההתאמנות במכון כושר. אני זוכר שעשיתי כפיפות בטן והיו לי כאב נקודתי בגב צד שמאל תחתון.
לפני ההתקפה המסיבית הזאת של הכאבים בבטן, היו לי כל יומיים בעיקר כאבים חדים, ובעיקר בצד שמאל (אבל גם היה בצד ימין), שהופיעו באופן שרירותי, אבל בתדירות נמוכה יחסית.
לפעמים אני מרגיש גם כאבים חדים באזור שבו הרגליים מתחברות לפלג הגוף העליון.
אתמול מאוחר יותר בלילה הכאבים החדים והלא חדים הפסיקו, אבל נשאר לי עד הבוקר הרגשת לחץ חזקה באותו האזור של הכאבים.
כרגע יש לי תחושת לחץ חלשה יחסית באזור הבטן.
בנוסף כשאני שוכב במיטה, אני מרגיש תחושת כבדות בכל הבטן, הבטן כאילו נמשכת למטה. אם אני מרים טיפה את פלג הגוף העליון, תחושה זו נעלמת.
עשיתי גם בדיקת צואה בערך חודשיים אחרי הפסקת מכון הכושר והיא יצאה תקינה.
רופאת המשפחה אומרת שהבעיה זה שרירי הבטן, אבל הפסקתי להתאמן המון זמן ולכן לא הגיוני שזה ישפיע.
לעניות דעתי הבעיה אחרת לגמרי ונמשכת זמן רב, הבעיה היא שכל תור לרופא לוקח המון זמן ובינתיים אני סובל מכאבים.
מקוה שהמידע הנוסף הזה עוזר, בבקשה אם יש צורך בעוד מידע נא לשאול!
מאוד הוקל ואשמח אם לפחות אקרא כמה דברים שכיחים שעשויים לגרום לכאבים.
אני מאוד מודה לכם על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מידע
ליאור15/01/2010בתחילת ההתאמנות במכון כושר הייתה לי צואה שחורה במשך חודשיים. אחרי זה צואה רגילה. אבל עד עכשיו לצואה יש ריח מסריח מאוד, הרבה יותר מצואה של אדם בריא.
רופאת המשפחה, ורופא הגסטרו שראיתי ביום ראשון האחרון, אמרו שהבטן רכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר רם דיקמן17/01/2010אני שוב חוזר על מה שאמרתי בתשובה הקודמת, הסיפור שלך דורש בדיקה יבודית של כל בדיקות הגם והצואה, שלך סאופן שרופא בודק ואח"כ אפשר להסיק מסקנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר רם דיקמן17/01/2010אני שוב חוזר על מה שאמרתי בתשובה הקודמת, הסיפור שלך דורש בדיקה יבודית של כל בדיקות הגם והצואה, שלך סאופן שרופא בודק ואח"כ אפשר להסיק מסקנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

