מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף!! יורק דם טרי!יעקב13/02/2010
שלום דוקטור,
לפני כחודש אכלתי עד שכמעט התפוצצתי (בלי להגזים!).
אח"כ התחלתי לירוק דם כל בוקר לפני הצחצוח. הדם בדר"כ דם אדום טרי ולפעמים הוא בצבע קפה.
היום התחלתי לירוק דם סתם ככה במהלך היום!
קשה לי לאכול יותר מארוחה קטנה, כי יותר מזה אני מרגיש שהאוכל נוגע בפצע פתוח בתוך הבטן העליונה בצד שמאל. זה מרגיש כאילו פצעתי את עצמי מעודף האוכל ומתחתי/קרעתי משהו בחלק העליון של הבטן בצד שמאל. איך אפשר לתקן את הנזק שעשיתי לעצמי??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יורק דם
ד''ר יהודית אסולין דיין13/02/2010קיימת אפשרות שאתה מדמם ממערכת העיכול.
ממליצה לפנות למיון. שם יבצעו ספירת דם ויכניסו זונדה. זה יאפשר לבחון האם יש דימום.
אם אכן מדובר בדימום אתה תאושפז.
בכל מקרה בין אם באשפוז או לא עליך לעבור גסטרוסקופיה.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאבחון
יעקב13/02/2010אני מפחד מבדיקות פולשניות ולכן לא רוצה לעשות גסטרוסקופיה.
עשיתי אולטרה-סאונד וצילום רנטגן בשניהם לא ראו כלום. וגם בדיקות דם עשיתי לספירת דם וכדומה וגם שם התוצאות תקינות.
השאלה היא אם רואים בגסטרוסקופיה משהו אז מה הטיפול הצפוי? האם זה יכול לחלוף לבד אם אני אתן לזה קצת זמן וזהו?
אגב במיון לא עשו לי זונדה (מה זה?). רק נתנו לי תרופה לוריד להורדת החומציות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
ד''ר יהודית אסולין דיין14/02/2010בשתי הבדיקות שעברת לא רואים את מערכת העיכול העליונה.
גסטרוסקופיה היא הבדיקה המדויקת ביותר לענין זה. אם אתה לא מעונין תוכל לבצע צילום בליעת בריום- הדיוק שלו נמוך יותר באופן משמעותי
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחלוף לבד או טיפול?
יעקב14/02/2010חשוב לי לדעת האם הבעיה יכולה לחלוף לבד.
כלומר, גם אם אני אעשה את הבדיקה ויגלו שם פצע (יש כזה דבר?) אז מה האפשרויות טיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחלוף לבד או טיפול?
יעקב14/02/2010חשוב לי לדעת האם הבעיה יכולה לחלוף לבד.
כלומר, גם אם אני אעשה את הבדיקה ויגלו שם פצע (יש כזה דבר?) אז מה האפשרויות טיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
ד''ר רם דיקמן16/02/2010עליך להיבדק גם אם הדבר כרוך בבדיקה פולשנית, נסה לקחת זאת בקלות, אתה תהיה מטושטש/מורדם ולא תחוש את הבדיקה בד"ד ואף לא תזכור אותה, אל תחשוש, בקש אותה כעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלכות
יעקב16/02/2010אתה מתעקש שאני אבדק ואתה לא מסביר את ההשלכות של הבדיקה. מה אפשר לגלות שם וגם אם מגלים שיש שם פצע אז מה אפשרויות הטיפול?
דרך אגב, שמעתי שיש קפסולה עם מצלמה שאפשר לבלוע והיא מצלמת את מערכת העיכול ומתעכלת. מה לגבי זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
ד''ר יהודית אסולין דיין16/02/2010אפשר לגלות שם מה סיבת הדמם מכיב ועד גידול.
קפסולה לא רלבנטית לקיבה.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

