דלקות בושט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות בושט
    ליאת
    05/04/2010

    שלום רב,
    קבלתי את התוצאות של הגסטרוסקופיה בהן נלקחו ביופסיה מהקיבה ומהושט. התוצאה בדואר ששלח לי הרופא היא- דלקת במעבר קיבה ושט+ דלקת בושט + דלקת כרונית קלה בקיבה, והוא כתב להמשך טיפול קבוע. במקביל עשיתי בדיקת מנומטריה, אמורה לקבל תוצאות.

    עד שאראה את הרופא- מהו הטיפול המומלץ מבחינת מינונים של סותר החומצה לדלקות ?
    מתי לקחת? למשך כמה זמן? יש לציין שלקחתי (לא באופן קבוע, סך הכל חודש וחצי לסרוגין) קונטרלוקס 40 מ"ג בבקר במהלך השלושה חודשים האחרונים, אך מצבי לא משתפר כלל.
    אני בת 38 ירדתי 4 ק"ג (אני רזה גם ככה ושוקלת 42 ק"ג כעת), אוכלת מזון בסיסי ביותר המורכב מירקות ותפוחים מזה 3 חודשים.

    ושאלה נוספת- מה אומרת התוצאה הבאה- ONLY ONE SMALL FOCUS OF INTESTINAL METAPLASMA IS PRESENT' HIGHLIGTED BY AB-PAS STAIN.

    תודה רבה על ההתיחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות בושט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בושט

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    11/04/2010

    עד לביקורת הרופא אפשר להמשיך קונטרולוק קבוע במינון שנטלת 40 מ"ג ליום.
    לגבי הביופסיה: חייבים לדעת מאיזה מקום נלקחה על מנת להבין נכון את המשמעות. זה ר הרופא שביצע אותה יכול לומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו