בבקשה תענו לי- מפחדת שנגרם לי נזק!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תענו לי- מפחדת שנגרם לי נזק!
    מודאגת
    28/05/2010

    שלום,
    בראבעה-חמישה ימים אחרונים נטלתי המון משככי כאבים... בין 7 ל-10 כדורים כל פעם תוך חצי שעה... יום אחד לקחתי 10 כדורים של אדוויל ואחרי ארבע שעות לקחתי עוד חמישה!
    פעם אחרונה שלקחתי כדורים הייתה ביום רביעי (שלשום). הפסיכולוגית שלי אמרה לי שאם אמשיך אז היא תגיד לאמא שלי אז הפסקתי ומאז לא לקחתי. לא ביום חמישי ולא היום. במהלך הימים האלה הרגשתי די רע. סחרחורות, רעשים בבטן ונפיחות, חולשה וקצת שלשולים. (שלא יודעת אם הם נגרמו מהכדורים או מזה שאני סובלת ממעי רגיז). היום קמתי ואני לא מפסיקה לשלשל. אני משלשלת די הרבה כי אני סובלת מאוד(!!!!) ממעי רגיז. אבל אני מרגישה שזה שונה. ואני מפחדת שאולי זה נגרם ממשככי הכאבים. אתמול לא לקחתי וגם היום לא, אבל יכול להיות שנגרם לי נזק מימים קודמים? לקחתי "קלבטן" כי זה מה שאני לוקחת בגלל השלשולים של המעי הרגיז וזה לא עוזר לי! תרופה שתמיד עוזרת לי עכשיו כבר לא עוזרת. ולכן אני מפחדת שאולי זה מהכדורים. קלקול קיבה זה לא יכול להיות כי אני בן אדם עם חרדות בקשר לאוכל והגיינה. אוכלת רק דברים שיודעת בוודאות שאינם מקולקלים וכמעט שלא אוכלת בחוץ. האם עליי לפנות לרופא? אני ממש מפחדת שיקרה לי משהו או שכבר קרה.!
    בבקשה תענו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורים

    ד''ר רם דיקמן
    29/05/2010

    עניתי לך, את מתארת מצב שיש להתמודד עימו מול רופא ולא באתר, פני לרופא המטפל שלך בבקשה או לחדר מיון אם את חושבת שמצבך הורע מהפעם הקודמת שכתבתי לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו