mri במקום קולונסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • mri במקום קולונסקופיה
    בחור
    14/06/2010

    שלום דר
    הרופא גסטרו שלי אמר לי שעלי לבצע קולונוסקופיה תחת הרדמה מלאה כדי להגיע למעי הגס העולה (בקלונוסקופיה הקודמת שלי הוא עצר בגלל SPASMS) ולבדוק שם אם יש IBD, בשל תסמינים קלים של המחלות, ברצוני לדעת אם אפשר לבצע בדיקת MRI במקם הבדיקה הזאת, (קראתי באינטרנט על סוגי MRIחדשים [3T], שכנראה עדיין אין בארץ, שביכולתם לאבחן במעיים) אני נוסע לארהב בזמן הקרוב בין כך, כך שזה לא בעיה לעשות אפילו בחו"ל,
    ואולי עדיף לעשות את הבדיקה הזאת בשביל לקבל מידע יותר מקיף


    המון תודות


    נ.ב. הרופא לא רוצה לעשות CT בגלל שכבר עשו לי אחד ואני צעיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    mri במקום קולונסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI

    ד''ר רם דיקמן
    15/06/2010

    הבעיה בצילומים היא שלא ניתן ליטוול ביופסיות (ברצונו לשלול כפי שציינת IBD) ואם יש ממצא זה אומר לחזור על ביצוע ההכנה (הקטע המעצבן) ולכן לך לפי התוכנית או נסה לחזור על הבדיקה הרגילה בשנית ואולי עם צוות אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי בכל זאת

    בחור
    15/06/2010

    שלום ד"ר
    מתוך דבריך הבנתי שMRI הינו אופציה, ורק לא כדאי כי אצטרך אח"כ לעשות קולונסקופיה בכל זאת
    למיטב הבנתי אין סיכון בכלל לעשות MRI, ואין מה להפסיד בכלל מלעשות אותו ואם יש ממצא לחזור על הקולונסקופיה כפי התכנון המקורי, הקטע של ההכנה בפיקולקס בכלל לא מפריע לי (אני בין כך עסוק כל הזמן בכל מיני סוגי מאכלים נפיחות ושילשולים).
    שאלתי היא האם באמת יש צורך או עדיפות לעשות את הבדיקה בסוג מכשיר שקיים בארה"ב.
    ולמעשה האם כדאי לפנות לרופא המטפל שלי כאן, או לחפש רופא בארהב שעוסק בזה (איך?)

    המון המון תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי בכל זאת

    בחור
    15/06/2010

    שלום ד"ר
    מתוך דבריך הבנתי שMRI הינו אופציה, ורק לא כדאי כי אצטרך אח"כ לעשות קולונסקופיה בכל זאת
    למיטב הבנתי אין סיכון בכלל לעשות MRI, ואין מה להפסיד בכלל מלעשות אותו ואם יש ממצא לחזור על הקולונסקופיה כפי התכנון המקורי, הקטע של ההכנה בפיקולקס בכלל לא מפריע לי (אני בין כך עסוק כל הזמן בכל מיני סוגי מאכלים נפיחות ושילשולים).
    שאלתי היא האם באמת יש צורך או עדיפות לעשות את הבדיקה בסוג מכשיר שקיים בארה"ב.
    ולמעשה האם כדאי לפנות לרופא המטפל שלי כאן, או לחפש רופא בארהב שעוסק בזה (איך?)

    המון המון תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI

    ד''ר רם דיקמן
    18/06/2010

    לבדיקת המעי הגס MRI היא לא אופציה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו