מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- mri במקום קולונסקופיהבחור14/06/2010
שלום דר
הרופא גסטרו שלי אמר לי שעלי לבצע קולונוסקופיה תחת הרדמה מלאה כדי להגיע למעי הגס העולה (בקלונוסקופיה הקודמת שלי הוא עצר בגלל SPASMS) ולבדוק שם אם יש IBD, בשל תסמינים קלים של המחלות, ברצוני לדעת אם אפשר לבצע בדיקת MRI במקם הבדיקה הזאת, (קראתי באינטרנט על סוגי MRIחדשים [3T], שכנראה עדיין אין בארץ, שביכולתם לאבחן במעיים) אני נוסע לארהב בזמן הקרוב בין כך, כך שזה לא בעיה לעשות אפילו בחו"ל,
ואולי עדיף לעשות את הבדיקה הזאת בשביל לקבל מידע יותר מקיף
המון תודות
נ.ב. הרופא לא רוצה לעשות CT בגלל שכבר עשו לי אחד ואני צעיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI
ד''ר רם דיקמן15/06/2010הבעיה בצילומים היא שלא ניתן ליטוול ביופסיות (ברצונו לשלול כפי שציינת IBD) ואם יש ממצא זה אומר לחזור על ביצוע ההכנה (הקטע המעצבן) ולכן לך לפי התוכנית או נסה לחזור על הבדיקה הרגילה בשנית ואולי עם צוות אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי בכל זאת
בחור15/06/2010שלום ד"ר
מתוך דבריך הבנתי שMRI הינו אופציה, ורק לא כדאי כי אצטרך אח"כ לעשות קולונסקופיה בכל זאת
למיטב הבנתי אין סיכון בכלל לעשות MRI, ואין מה להפסיד בכלל מלעשות אותו ואם יש ממצא לחזור על הקולונסקופיה כפי התכנון המקורי, הקטע של ההכנה בפיקולקס בכלל לא מפריע לי (אני בין כך עסוק כל הזמן בכל מיני סוגי מאכלים נפיחות ושילשולים).
שאלתי היא האם באמת יש צורך או עדיפות לעשות את הבדיקה בסוג מכשיר שקיים בארה"ב.
ולמעשה האם כדאי לפנות לרופא המטפל שלי כאן, או לחפש רופא בארהב שעוסק בזה (איך?)
המון המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי בכל זאת
בחור15/06/2010שלום ד"ר
מתוך דבריך הבנתי שMRI הינו אופציה, ורק לא כדאי כי אצטרך אח"כ לעשות קולונסקופיה בכל זאת
למיטב הבנתי אין סיכון בכלל לעשות MRI, ואין מה להפסיד בכלל מלעשות אותו ואם יש ממצא לחזור על הקולונסקופיה כפי התכנון המקורי, הקטע של ההכנה בפיקולקס בכלל לא מפריע לי (אני בין כך עסוק כל הזמן בכל מיני סוגי מאכלים נפיחות ושילשולים).
שאלתי היא האם באמת יש צורך או עדיפות לעשות את הבדיקה בסוג מכשיר שקיים בארה"ב.
ולמעשה האם כדאי לפנות לרופא המטפל שלי כאן, או לחפש רופא בארהב שעוסק בזה (איך?)
המון המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMRI
ד''ר רם דיקמן18/06/2010לבדיקת המעי הגס MRI היא לא אופציה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

