זריקות ברזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקות ברזל
    צליל
    04/07/2010

    שלום, אני בת 24 ואני סובלת ממחלת קרוהן מזה כ-10 שנים.
    מאז הופעת המחלה אני סובלת מאנמיה וקושי בספיגה של ברזל שמתבטאת בעיקר בעייפות.
    המדדים של המוגלובין, ברזל, פריטין כולם נמוכים. הרבה מתחת לטווח.
    ניסיתי את כל סוגי כדורי הברזל וכולם עושים לי כאבי בטן ושלשולים.
    בנוסף, אני רגישה ללקטוז וברוב כדורי הברזל יש לקטוז, אך זו לא הסיבה לכאבים
    ניסיתי גם כן כדורים ללא לקטוז והכאבים נשארו.

    רציתי לברר לגבי זריקות ברזל, יתרונות וחסרונות ועד כמה זה עוזר, והאם זה עדיף על הכדורים במקרה שלי
    דבר נוסף, רציתי לברר האם יש קשר בין אנמיה לבין יובש-בעור, בשיער, בעיניים בכל.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקות ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות ברזל

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    04/07/2010

    בהחלט מומלץ להיעזר בזריקות ברזל במצבך גם בגלל בעיות ספיגה וגם בגלל תופעות הלוואי. עירוי יכול לגרום לשינויים בלחץ דם ותגובה אלרגית משום כך את העירוי הראשון נותנים במינון מופחת ובטפטוף איטי. לגבי הקשר ליתר תלונתייך קשה לאמר אם חסר ברזל הוא הגורם. תוכלי לענות על שאלה זו כאשר נתקן את האנמיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו