שלום רב לדוקטורים,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב לדוקטורים,
    נעה, 35
    16/07/2010

    זה כשנה אני סובלת מבעיות עצירות\שלשולים לסרוגין. מלבד לכך גם בכאבי בטן רבים ובהרגשת בחילות ונפיחות. הגסטרואנתרולוג אמר שאני סובלת ממעי רגיז ומטאבוליזם רגיש.

    לפני מס' חודשים התחלתי לסבול מתופעה חדשה (וגם היא קורה רק מפעם לפעם), לאחר ישיבה ממושכת בשירותים אני שמה לב שהצואה שלי מכילה המון המון אוכל לא מעוכל, ממש אוכל שנראה כאילו לעסו אותו בפה וירקו אותו. זה מזעזע ומלחיץ אותי. אינני מבינה מדוע האוכל לא מתעכל. ולא מדובר רק בירקות, או בשעועית או תירס, מדובר פה על אוכל רגיל שתמיד מתעכל כמו אורז, רטבים, וכו'.

    אני מאד מודאגת, ורציתי לבקש ממך השערה מהי תופעה זו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב לדוקטורים,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה מוזרה

    ד''ר רם דיקמן
    18/07/2010

    את מתארת מעבר מהיר מדי של מזון, אם אינך יורדת במשקל ואין סימנים אחרים המדאיגים את רופא הגסטרו, נסי ללעוס יותר את המזון ולהמנע משתיה עם הארוחות. אם אי שיפור פני לדיטאנית בשאלה של אי סבילות לסוכרים, היא תדריך אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו