טחורים !?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים !?
    אברהם
    30/07/2010

    ערב טוב,

    אני עם הסטוריה של טחורים פנימיים שדיממו אחת לשנה/שנה וחצי וטופלו ע"י קשירות.

    היום בערב חשתי מעט בבטני והלכתי לשירותים להתרוקן, היציאה היתה מאוד עיסתית כאשר בעת הניגוב על הנייר הופיע דם על כל הנייר כאשר נראו בו מספר קטן של חתיכות קטנות (לא גושים) כהות.

    לאחר מספר דקות הייתי שוב בשירותים, הפעם לפני הצואה היו 2 קילוחים קטנים של דם ולאחריהן מעט צואה שלא הכילה דם או מעורבת בדם.

    רציתי לדעת מספר דברים בבקשה

    + האם התאור מתאים לטחורים או שגם לדברים אחרים ?
    + האם החתיכות הכהות מקורן בקרישי דם שהיו בטחורים ונפלטו כתוצאה מהיציאה ?
    + האם יתכן כי טחורים ידממו בעקבות סחיבת משאות כבדים ? (שמתי לב כי הרבה מהאירועים שהיו לי קרו לאחר סחיבה מאומצת של משא כבד).

    אני אומנם מתורגל כאמור אחת לשנה/שנה וחצי להתקל בטחורים אבל חייב לציין כי זה מפחיד אותי כל פעם מחדש.
    אגב, האם יתכן כי התקף שיעול שקיבלתי לאחר מכן יכול לנבוע מהלחץ והפחד כתוצאה מהדימום ?

    בן 41, לא מעשן, לא שותה. (לציין כי לא סובל מכאבי בטן חריגים או דבר דומה).

    תודות מראש לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים !?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    31/07/2010

    הדימום בהחלט יכול להיות משני לטחורים.

    יחד עם זאת, אם אתה בן 40 ולא עברת קולונוסקופיה אני ממליצה לעבור גם אם הסיפור אינו חדש.

    כדאי גם להתייעץ עם פרוקטולוג -אולי יש צורך בקשירה חוזרת.

    הרמת משא יכולה להיות קשורה לענין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו