ריפלוקס ומעי רגיז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס ומעי רגיז
    sigal
    30/11/2010

    שלום בת 40 חולת פיברומיאלגיה גרה בארהב ונוטלת סימבלטה. לאחרונה ביקרתי אצל רופא אף אוזן גרון בעקבות כאבים בגרון והוא איבחן כי יש לי אדמומיות בגרון עקב קיבה חומצית והמליץ לי לקחת זנטקס 150 מג פעמיים ביום נטלתי את התרופה כשבוע אך היא גרמה לי לבחילה והפסקתי . קבעתי תור אצל גסטרולוג והוא הורה לי לחדול ממאכלים חומציים שזה די חיים קשים. אני מנסה להמנע מתרופות אך מצד שני החיים לא פשוטיים . מאז שהפסקתי ליטול את התרופה אני חשה הרעה במצבי . פתאום יש לי גירודים בבית החזה וכאבים מיד כשאני מתחילה לאכול וגם ללא קשר אפילו מכוס מים . אני מודה שאני לא מצליחה להמנע ממזון חומצי. יש לי מספר שאלות האחת האם אנשים בעלי קיבה חומצית צריכים ליטול תרופות כל הזמן? האם יש קשר לתרופה שהפסקתי : מאחר ולדעתי החומציות היתה שם קודם אך לא בעוצמה כזו כששתיתי בעבר קפה הרגשתי מיד ליחה. והיו כאבים בבית החזה אך רק כאשר נגעתי באיזור מסויים
    אני חושדת כי מדובר בהליקובקטור , סבלתי מכך לפני כמספר שנים וחזרתי על בדיקת דם לאחרונה והתוצאות
    h pylori ab iga wb positive highily pathogenic strain
    interpretive criteria
    reference range negative
    h pylori ab igg wb negetive
    לאחר התוצאות הללו ערכתי בדיקת נשיפה לתוך שקית
    העניין הוא שלאחר רבע שעה התבקשתי לנשוף שוב והתוצאה היתה שלילית
    זכור לי כי בארץ הנשיפה השניה היתה לאחר שעה ויש לי חשד כי הבדיקה לא היתה מדוייקת. מה המלצתך? מעי רגיז יש לי מספר שנים וכעת אני סובלת גם מאנמיה קלה. האם בדיקת צואה להליקובקטור מדוייקת יותר? אני נוטלת גם פחם למעי הרגיז ואכן זה עוזר. מה הטווח בין פחם לויטמינים אחרים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס ומעי רגיז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס ומעי רגיז - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    01/12/2010

    בדיקת דם איננה רלבנטית במקרה שלך.
    בדיקת צואה או נשיהפ מדויקות יותר.
    אם זנטק גרם לבחילה ניתן לנסות תרופות מסוג OMEPRAZOLE/PANTOPRAZOLE.
    כמות הפחם בכדורי פחם קטנה ולרוב איננה גורמת לבעיה בספיגת תרופות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו