הליקובקטור פילורי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליקובקטור פילורי
    ימית
    09/01/2011

    שלום רב!
    לפני מס' שנים בעקבות תלונות על כאבי בטן סביב איזור הקיבה, יציאות תכופות וכו' עשיתי את הבדיקה של הנשיפה ואכן התגלה הליקובקטור פילורי לקחתי את הטיפול המשולש והחיידק נעלם. לפני כשנתיים עברתי בדיקת אנדוסקופיה ושוב התגלה החיידק (הליקובקטור פילורי) הפעם לקחתי את הטיפול המרובע ולאחר זמן מה עשיתי בדיקה על-מנת לוודא שאין חיידק והתוצאה הייתה חיובית. לא הצלחנו ונארתי כך במשך כשנתיים הכאבים היו נסבלים. לפני כחודש עשיתי שוב בדיקת אנדוסקופיה ושוב נתגלה הליקובקטור פילורי ודלקת כרונית שאלתי היא מה לעשות האם לקחת שוב את הטיפול שלא הועיל בעבר ? אם אני לא אטפל מהן ההשלכות? ואם כן מהן הטיפול המדויק שאני צריכה לקחת (שמות התרופות)? תודה רבה ימית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקובקטור פילורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטור פילורי - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    12/01/2011

    אין צורך או הגיון לקחת שוב את אותו טיפול שלא עזר.
    מומלץ טיפול ב"קו שלישי": מוקסיפן 2 גרם פעמיים ביום, לבופלוקסצין 500 מ"ג פעמיים ביום ואומפרדקס/לוסק/לנטון פעמיים ביום למשך שבועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו