בהמשך לתשובתך על ענין הסדנט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך לתשובתך על ענין הסדנט
    לירוןלי
    17/02/2011

    ד"ר, קיבלתי את תשובתך בעניין . מודה מאוד.
    שאלה קטנה נוספת - בעקרון הוציאו לה כבר פעמים והחזירו כי כל הזמן אחרי שהוציאו נהיו סתימות או דלקות . אז זה אומר שאימי צריכה לעבור כל תקופה מסויימת את תהליך הוצאת והכנסת סטנד חדש ? התהליך מאוד לא נעים והיא לא מגיבה טוב אליו. ימים רבים של החלמה וכו'...
    ושאלה נוספת ברשותך - כמה הכי הרבה זמן כן ניתן להשאר עם הסטנד ? אנחנו די אובדי עצות בענין , מצד אחד היא לא יכולה בלי סטנד ומצד שני לא מוציאים את הסיבה מדוע היא לא יכולה להשאר בלי סדנט . מאוד מוד אודה לעזרתך בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך על ענין הסדנט - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    17/02/2011

    יש מצבים שבהם יש היצרות בדרכי המרה ולכן אי אפשר בלי סטנט. כמו שאמרתי זה לא פתרון לזמן ארוך כי צריך להחליף אותו כל מספר חודשים. אם אי אפשר בלי הסטנט הפתרון הוא ניתוח בו מחברים את דרכי המרה למעי וכך "עוקפים" את ההיצרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו