תהייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תהייה
    דפנה
    17/05/2011

    שלום, אני סובלת מלופוס. הלופוס אצלי דווקא מתבטא בעיקר בכאבי בטן (לפי דברי הרופא קרואים לזה "פריטוניטיס")אך אני סובלת גם מפריחות וכאבי פרקים קלים. כרגע אני מקבלת סטרואדים במינון 20 מ"ג (ויש לי עוד כמה חודשים כי אני יורדת כל שבועיים 2.5 מ"ג). במקביל אני צריכה להתחיל לקבל גם אימורן.
    בנוסף אני גם סובלת משלשולים, אין ספק כי הטיפול עוזר לי. אך, אני תוהה האם יכול להיות שכאבי הבטן נובעים גם ממעי רגיש ואני מקבלת טיפול אגרסיבי מידי. אייך אפשר לדעת ממה נובעים הכאבים?
    עם זאת, מאז שאני עם קורטיזון השילשולים בהחלט פחתו ואני גם מרגישה הרבה יותר טוב. אך אני ממש לא מאושרת לקחת אותם, וגם חוששת מהאימורן.
    לכן חשבתי אולי לנסות לקחת רק תרופות למעי רגיש ולראות אם זה עוזר? האם זה מקובל?
    אגב, לבת דודה שלי יש קרוהן והיא מקבלת טיפול די דומה. האם זה סביר? האם זה טיפול מקובל ללופוס או לקרוהן. אני מעט מבולבלת.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תהייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהייה - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    18/05/2011

    הטיפול שהציעו לך מקובל בלופוס (ובהרבה מחלות דלקתיות כרוניות כמו קרון וכו) ולופוס אכן מערבת את מערכת העיכול בחלק מהאנשים. לאור התגובה לסטירואידים יותר סביר שזה קשור ללופוס. טיפול למעי רגיש לא יהיה רלבנטי לכאבי הפרקים ואת עלולה להתלקח ולכן מה שיכתיב את הטיפול הוא התמונה הכללית כולל מדדי הדלקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו