צואה דמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה דמית
    ערן
    25/06/2011

    שלום
    אני ערן בן 18 ולפני יותר משבועיים התחילו אצלי שלשולים דמיים כאבי בטן בחילות ועוד. הלכתי להיבדק בבית החולים ובקופת החולים שם עשו לי בדיקות דם צואה ושתן וכולם יצאו תקינות. כל הרופאים שבדקו אותי בלי יוצא מן הכלל אמרו לי לחכות ושזה יעבור.
    אכן לאחר שבועיים הדימום והשלשולים הפסיקו אך עדיין יש לי כאבים ובחילות כשאני אוכל או שותה מוצרי חלב , קפה משקאות מוגזים ומאכלים שנחשבים בעייתיים לעיכול יחסית.
    לפעמים יש כאבים אחרי ארוחות ובחילות בבוקר.
    רציתי לדעת ממה זה נובע והאם זה יחלוף? ואם ביצעתי את כל הבדיקות הללו עדיין יש סיכוי שמתפתחת אצלי מחלה שהרופאים לא גילו?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה דמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה דמית - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    27/06/2011

    מה שאתה מתאר מתאים למחלה זיהומית חולפת ותלונות של כאב ובחילה יכולות להימשך עוד מספר שבועות. אם נתייחס לכל תלונה כמו אל מחלה שמתפתחת נעשה הרבה בדיקות מיותרות שהן לא לטובת החולה. רק במידה והתלונות לא חולפות/השלשול הדמי נשנה יש מקום להרחיב את הבירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו