מיגרנות תכופות ופעילות ספורטיבית

מנהל הפורום

ד"ר יעקב פוגלמן
ד"ר יעקב פוגלמן
לקביעת תור אצל ד"ר יעקב פוגלמן ללא פרסום בפורום
 
  • מיגרנות תכופות ופעילות ספורטיבית
    קרן
    03/10/2018

    שלום,
    אני בת 34, סבלתי בעבר ממיגרנות תכופות וכיום המיגרנות מגיעות בעיקר בתקופת הווסת.
    אתמול עשיתי פעילות ספורטיבית מאומצת לאחר כמה שנים ללא פעילות.
    קמתי בבוקר עם מיגרנה קשה.
    תוכלי לחדד את הקשר בין ספורט למיגרנות?
    והאם יש סוגי ספורט שפחות קשורים לכאבי ראש?
    האם לטווח ארוך יש סיכוי שיפסיק?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות

    ד''ר יעקב פוגלמן
    03/10/2018

    לקרן שלום
    כולם יודעים שיש אין סןף טריגרים למיגרנה כמו מתח נפשי תזונה אלכוהול נסיעה במכונית ועוד ועוד . התקפי מיגרנות בקרב נשים מתחילים לרוב בסמוך למועד הווסת במחזור החודשי המאופיין בשינויים ברמות הורמון האסטרוגן – מיד לפני הווסת או אחריה, ממצא המעיד על קשר כלשהו בין מיגרנות לשינויים הורמונאליים בגוף האישה. מעט מאד יודעים על הקשר בין מיגרנות לפעילות גופנית מאומצת המתווכת באמצעות תגובה מיופאציאלית של השרירים המאומצים . למרות זאת פעילות גופנית מומלצת לאנשים הסובלים ממיגרנות. מעבר לחשיבות הכללית של פעילות גופנית לבריאות, מחקרים הראו כי פעילות גופנית שאיננה מאומצת והדרגתית יעילה במניעת מיגרנות.
    ולכן בשורה התחתונה כדאי לבוא לטיפול אצלי לשחרור ואחרכך לעסוק בספורט מתון עם סרגל מאמצים עולה למען הבריאות.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו