עזרה לדלקת

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה לדלקת
    אני
    26/08/2011

    שלום...
    יש לי בעיה שחוזרת ומאוד מפריעה היא גרד בנרתיק , הפרשות ולפעמים קצת כאב .
    עשיתי בדיקות הן יצאו תקינות אך יש עדיין תחושה של דלקת כלשהיא , קיבלתי מלא כדורים וגם טבליות וגנליות אבל זה חוזר בכל אופן .
    יש אולי איזה צמחי מרפא או משהו טבעי שאפשר למרוח שם ( שיקטול את החיידקים שם ).
    אם זה רלונטי אני שותה ספיראה ,חליטות גינגר ופרוביוטיקה לבעיות שיש לי בקיבה.
    תודה מראששש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה לדלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לדלקת - תגובה

    איה הוד
    02/09/2011


    שלום לך,

    הכי חשוב זה להבין האם מדובר בדלקת או בפטרייה מאחר והטיפול בשני אלו הוא שונה לחלוטין!

    בנוסף, העובדה שציינת את קיומן של בעיות בקיבה רומזת על האפשרות שמדובר בפטרייה וגינאלית מפושטת. כלומר, במקרים רבים, כאשר יש קנדידה וגינאלית אז יש גם בעיכול. ואם זאת אכן פטרייה, מעבר להצעה שלי לעשות בדיקת צואה כדי לאבחן אם זה מערכתי או מקומי, אני ממליצה לטפל בכל הרצינות כי הטיפול בפטרייה חייב להיות מקיף ועקשן בדיוק כמוה (הפטרייה).

    בטיפול שלי יש התייחסות ל 4 גורמים:
    1. קטילת הפטרייה (בעזרת תזונה וצמחי מרפא)
    2. חיזוק מערכת החיסון כדי למנוע הישנות הבעיה
    3. ניקוי הגוף מהרעלנים שהפטרייה מפרישה כשהיא מתפרקת
    4. אם צריך – הנחיות לטיפול מקומי וגינאלי באמצעות נרות/שטיפות וגינאליות

    את יכולה להתחיל עם טיפול מקומי בלבד של 7 ימים עם נרות פרוביוטיקה וגינאליים + שטיפות עם תמצית זרעי אשכוליות או שמן עץ התה, ואפילו שטיפה עם יוגורט קר עם חיידקים פרוביוטיים.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו