דלקת וחיידק קולי בדרכי השתן

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת וחיידק קולי בדרכי השתן
    רוניT
    16/12/2011

    שלום רב
    יש לי חיידק קולי בשתן , הומלץ לי על אנטביוטיקה
    ואני מאוד אלרגית ופחדנית בעקבות זאת
    מטפלת בעצמי בדרך כלל בדרכיים טבעיות אבלהפעם לא מצליח לי
    דקה לפני שכן אקח את האנטביוטיקה , בבקשה האם יש לך פתרון בתחום הנטורופתיה לסילוק החיידק והדלקת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת וחיידק קולי בדרכי השתן - תגובה

    איה הוד
    16/12/2011

    שלום יקירה,
    אני ידועה בדיעות המתונות והלא קיצוניות שלי ולכן אולי אני לא הכתובת הנכונה לענות לך.
    במילים אחרות - כשצריך אני ממש בעד אנטיביוטיקה. למשל במצבים סטרפטוקוקאליים בגרון, או בדלקות בדרכי שתן שלא מגיבות לטיפול הטבעי שניסית עד כה - זה מסוכן ויכול לעלות לכליות! אל תשחקי עם בריאותך. קחי מה שהמליץ הרופא, ותוודאי שאת נוטלת דברים נוספים שארשום לך פה כדי להגדיל את הסיכויים שהטיפול יהיה נטול תופעות לוואי:
    1. חובה: פרוביוטיקה! רצוי ללא FOS - שתי כמוסות ביום מינימום!
    2. משקה אלוורה-חמוציות (השילוב של החמוציות בנוזל יחד עם האלוורה שלה איכויות רבות כולל תכונות אנטי-דלקתיות הוא שילוב מנצח!)
    3. מיצוי צמחים I-MMUNE המכיל 5 צמחים עוצמתיים לחיזוק מערכת חיסון, אנטי דלקתי, אנטי חיידקי וכו'.

    הטיפול האנטיביוטי לא שולל נטילת טיפול טבעי - להפך!

    בריאות
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך איה הוד

    רוניT
    17/12/2011

    אכן, אתמול התייאשתי, התחלתי להרגיש דברים מפחידים ,
    בין היתר למשל
    פריחה בדיוק בצד של אחת הכליות , זאת לפני שהתחלתי טיפול אנטיביוטי,
    בתחושה שלי זה אמר לי שהגוף מדבר איתי ואומר לי לקחת את האנטיביוטיקה
    בחששות גדולים התחלתי, אני מאוד אלרגית לפניצילין ובכלל, ולכן הגעתי לכל הטיפולים הטבעיים שעד היום הצליחו לי ואני כבר בת 58
    קיבלתי ציפורופלוקסצין-טבע , ואני מקווה שיהיה בסדר,
    מחר אחפש מה שכתבת,
    ושוב, נקווה לטוב
    מודה לך מאוד על תשובתך
    שבוע טוב ובריא
    רוניT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו