מתוסכלת

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלת
    לאה
    05/06/2012

    אני בת 32
    גובה
    1.61משקל 67קילו ולא מצליחה לרדת במשקל כבר שנתיים באפן כללי אני משתדלת לשמור על תזונה מאוד בריאה פירות ירקות מעט דגנים[בעיקר אורז בסמטי] לחם שיפון
    וחלבונים[לא מזמן קראתי את הספר דיאטה לפי סוג דם וראיתי שיוצא לי לאכול פחות או יותר כמו שכתוב אני סוג דם o].
    ועושה אירובי ועיצוב כמעט כל יום בסטודיו ועדיין לא יורדת את ה-5קילו המעצבנים שמרוכזים לי באיזור הירכיים .קורה שאני יורדת קילו או 2 ושוב עולה מה לעשות....?. אני מתייאשת! ועוד דבר עשיתי בדיקות כלליות ובדיקה של בלוטת התריס והתוצאות היו תקינות
    מה יכולה להיות הסיבה שאיני יורדת.?[וגם אוכלת גג כל 3שעות]מקווה לעזרה ממשית ויעילה תודה מראש נהנית מאוד מהפורום....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכלת - תגובה

    איה הוד
    10/06/2012


    שלופ לאה,

    פעמים רבות עודף משקל הוא על רקע רגשי. אנחנו יכולות לעשות כל דיאטה אפשרית ולא לרדת אם יש משהו רגשי לא פתור שם. האם שקלת את הכיוון הזה?

    בנוסף, אם את אוכלת בריא וטוב ועושה פעילות גופנית צריך לבחום האם יש בעיה פזיולוגית שמונעת את הירידה (כמו חוסר איזון בבלוטת תריס).

    דברים נוספים שיכולים למנוע ממך ירידה במשקל הם עייפות, שינה לא מספקת וחוסר שתייה מספקת של מים.

    בשורה תחתונה:
    תזונה נכונה ופעילות גופנית הם לא הנתונים היחידים במשוואה הזאת של רצון לרדת במשקל. יש אלמנטים רגשיים ופזיולוגיים שיש לקחת בחשבון.

    ממליצה לך לגשת לנטורופתית.

    בברכה
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכלת - תגובה

    שירי חבקין
    12/06/2012

    לאה שלום רב
    מסכימה עם תשובתה של איה ואכן ישנם מרכיבים
    רבים למשוואה.
    בחודשים האחרונים הצלחתי להשיל הרבה ממשקלי
    בעיקר בסיוע צמח הקונג'ק שעשיר בסיבים ומוריד
    את החשק למתוק .
    כמו כן יש לחשוב על הצד הנפשי רגשי כפי שאיה ציינה.
    אני ממליצה גם על אבחון אירידיולוגי שלעיתים
    מצביע על בעיות שבבדיקות רגילות לא מצליחים
    לאתר.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו