מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתוסכלתלאה05/06/2012
אני בת 32
גובה
1.61משקל 67קילו ולא מצליחה לרדת במשקל כבר שנתיים באפן כללי אני משתדלת לשמור על תזונה מאוד בריאה פירות ירקות מעט דגנים[בעיקר אורז בסמטי] לחם שיפון
וחלבונים[לא מזמן קראתי את הספר דיאטה לפי סוג דם וראיתי שיוצא לי לאכול פחות או יותר כמו שכתוב אני סוג דם o].
ועושה אירובי ועיצוב כמעט כל יום בסטודיו ועדיין לא יורדת את ה-5קילו המעצבנים שמרוכזים לי באיזור הירכיים .קורה שאני יורדת קילו או 2 ושוב עולה מה לעשות....?. אני מתייאשת! ועוד דבר עשיתי בדיקות כלליות ובדיקה של בלוטת התריס והתוצאות היו תקינות
מה יכולה להיות הסיבה שאיני יורדת.?[וגם אוכלת גג כל 3שעות]מקווה לעזרה ממשית ויעילה תודה מראש נהנית מאוד מהפורום....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מתוסכלת - תגובה
איה הוד10/06/2012
שלופ לאה,
פעמים רבות עודף משקל הוא על רקע רגשי. אנחנו יכולות לעשות כל דיאטה אפשרית ולא לרדת אם יש משהו רגשי לא פתור שם. האם שקלת את הכיוון הזה?
בנוסף, אם את אוכלת בריא וטוב ועושה פעילות גופנית צריך לבחום האם יש בעיה פזיולוגית שמונעת את הירידה (כמו חוסר איזון בבלוטת תריס).
דברים נוספים שיכולים למנוע ממך ירידה במשקל הם עייפות, שינה לא מספקת וחוסר שתייה מספקת של מים.
בשורה תחתונה:
תזונה נכונה ופעילות גופנית הם לא הנתונים היחידים במשוואה הזאת של רצון לרדת במשקל. יש אלמנטים רגשיים ופזיולוגיים שיש לקחת בחשבון.
ממליצה לך לגשת לנטורופתית.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוסכלת - תגובה
שירי חבקין12/06/2012לאה שלום רב
מסכימה עם תשובתה של איה ואכן ישנם מרכיבים
רבים למשוואה.
בחודשים האחרונים הצלחתי להשיל הרבה ממשקלי
בעיקר בסיוע צמח הקונג'ק שעשיר בסיבים ומוריד
את החשק למתוק .
כמו כן יש לחשוב על הצד הנפשי רגשי כפי שאיה ציינה.
אני ממליצה גם על אבחון אירידיולוגי שלעיתים
מצביע על בעיות שבבדיקות רגילות לא מצליחים
לאתר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



.jpg)