כיצד לשמור על עור הפנים ללא קמטים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד לשמור על עור הפנים ללא קמטים
    מאי
    01/12/2012

    אני בגיל 55 נראת טוב ואפילו מצויין לגילי וברצוני לדעת מה ניתן לשים בפנים בכדי להראות עם פנים זוהרות וללא קמטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאי.

    תמרה
    01/12/2012

    בעניין הפנים? מה שאני עושה זה פשוט ואני תמיד בעד להשתמש מה שפחות בקוסמטיקה. אני שמה בכף היד שמן שקדים, שמן נר הלילה וקפסולה אחת של ויטמין E. מערבבת היטב בשתי כפות הידיים מורחת על הפנים והצואר תוך כדי עיסוי וישנה עם זה. בקיץ אני מורחת את זה הרבה לפני השינה כי זה מחמם. עור הפנים שלי זוהר ולא אחת נשאלתי אם עשיתי איזה טיפול כירורגי. אני בת 68.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד לשמור על עור הפנים ללא קמטים - תגובה

    איה הוד
    02/12/2012


    שלום מאי,

    אני ממליצה על הדבר הכי מובן מאליו: להגביל חשיפה לשמש. אנחנו זקוקים לנו מאוד בשביל הרבה דברים אבל שוכחים שהיא יכולה גם להזיק לנו. אז כל דבר במידה. וכמובן לדאוג לקרם הגנה טוב על בסיס יומיומי. גם כשאנחנו נוהגים ברכב אנחנו חשופים.

    שנית, לעשות פעם בכמה זמן מסכה טובה ומזינה מאבוקדו, ו/או שיבולת שועל עם שמן זית. לא להזניח את זה. אם את לא רוצה לבד אפשר ללכת לקוסמטיקאית לטיפולי תחזוקה.

    שנית, אפשר לערבב בתוך קרם בסיס עם לחות כמה טיפות משמן רוז ואפילו שמן לבנדר.

    לשירי בטוח יהיה מה להוסיף....

    בריאות!
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד לשמור על עור הפנים ללא קמטים - תגובה - תגובה

    שירי חבקין
    04/12/2012

    לכל אחת שיטות הטיפוח שלה
    ראשית ולפני הכל אני מסכימה עם איה לכך שיש
    להימנע מחשיפה לשמש.
    כמו כן בכללי מומלץ מאוד לשמור על ניקיון ולחות לעור
    ובאם מדובר בעור יבש מאוד אז להוסיף הזנה.
    קיימים בשוק מוצרים רבים ולא אוכל כמובן להמליץ
    על חברה זו או אחרת גילוי נאות
    כמובן-גם לי יש קו מוצרי קוסמטיקה טבעית:)
    מה שחשוב הוא לבדוק את המרכיבים בחומרים
    בהם אנו משתמשים ולהימנע ממשמרים המכילים
    פרבנים וחומרים מזיקים כגון בשמים אלכוהול וצבעים.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו