מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מטפלים בהרפס בלשון,דחוף!!!!רותי17/12/2012
שלום
הבן שלי בן 16.5 הרגיש משונה בלשון, כאילו איבד את חוש הטעם. לא ידעתי מה זה יכול להיות? חשבתי אולי נכווה או משהו. ואז גיליתי שיש לו פצע לא גדול בשפתיים מבפנים למעלה ולמטה
הרופא אמר שיש לו הרפס בלשון
חוץ מזה הוא מרגיש ממש לא טוב, כאבי ראש, חולשה, הרגשה מאוד לא נעימה, מקטר שלא נדע כמה מקטר, אופייני לו לצערי
ככל הנראה מרגיש ממש לא טוב, אפילו ישן בצהריים, לא מאפיין אותו בכלל, זה היה הסימן הראשון
חייבת לציין שהוא מאוד מאוד היפראקטיבי, והכול רגוע עכשיו יחסית, הוא נוטל קונצרטה
מה אפשר לשים לו על הלשון, ואיך אפשר לעזור לו?
האם פרוביוטיקה תסייע לו עכשיו?
קראתי שאפשר למרוח לו דבש על הלשון זה מקל על ההחלמה? זה נכון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מטפלים בהרפס בלשון,דחוף!!!! - תגובה
שירי חבקין18/12/2012רותי שלום רב
הרפס הוא סוג של וירוס לכן מאוד כדאי להרבות
בשתיית צמח הסמבוק השחור. אפשר גם במיצוי
בכדי לקבל את סגולותיו של הצמח באופן מרוכז.
כמו כן לגרגר מיצוי של פרופוליס ולשתות בכדי
למנוע החמרה וזיהום של הפצע.
ניתן להשיג בבתי הטבע והפארמים.
לחפש את הגירסה המרוכזת של הצמחים הנ"ל
ללא סוכר ותוספות אחרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בבית פרופוליס בכמוסות
רותי18/12/2012זה לא טוב?
בעצם נדמה לי שיש לזה סוכר, לא מתאים נכון?
ולהמשיך עם מיקרוביוטיקה, יש לי בבית אסידופוליס
האם זה גורם לשיעולים, כאבי ראש, כאבים בגוף?
וכיצד הוא נדבק? מה צורת ההידבקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




