מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גירוד בכל הגוף כבר 6 חודשיםענת28/10/2015
שלום רב, בת 53 גירוד בכל הגוף מחודש 4/15, טופלתי בטלפסט ע"י רופא משפחה.
שעזר לי מאוד לאחר שהתנפחתי בשפתיים ובעיניים + אוטוריקה בכל הגוף.
הייתי אצל רופא עור שטען שזה נובע מעודף משקל ופתר אותי בכך שאוריד במשקל
ואז זה יעבור. מחודש יוני אני לוקחת על דעת עצמי כדור אחד בלילה אלרגי'ק שממש
לא עוזר רק מקל במעט, אני ממשיכה להתגרד בכל הגוף.
הייתי אצל אלרוגולוג ב- 30/9/15 הוא עשה לי 14 טסטים ואמר שאני אלרגית לדשא
בר. כמו כן המליץ לי להמשיך לקחת את כדור אלרג'יק שנמכר ללא מרשם וטען שאפשר לקחת עד 4 כדורים ביום. כמובן שאני לוקחת רק אחד בלילה. והוא לא מרדים
לא עוזר ולא כלום, אני אובדת עצות, שמעתי שיש אבחון דרך העין שיכול לגלות ממה
הגירוד הזה נובע ולמה אין לזה שום טיפול. מה עלי לעשות ? האם יש משהו שיכול
אם לא לרפא אז אולי להקל מעט על סיבלי ?
תודה רבה מראש, ענת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גירוד בכל הגוף כבר 6 חודשים - תגובה
איה הוד28/10/2015שלום ענת,
ראיתי לא מעט מצבים זהים עם אורטיקריה בכל הגוף ואני יכולה לומר לך ששווה לבדוק טפילים בצואה, תולעים, הליקובקטר ולבחון קשרים רגשיים למצב (סטרס או קונפליקקט רגשי כלשהו).
אלרגיה כזו לא יכולה להיות מטופלת על ידי נוגדי אלרגיה כי הטיפול האמיתי חייב להיות בשורש והגורם האמיתי לה. לתת כדורים לאלרגיה זה כמו לשים פלסטר ותו לא.
אז שווה לעשות בדיקת נשיפה להליקובקטר - זה לא דבר שתקבלי בקלות מהרופא שלך אם אין תסמינים של מערכת עיכול כמו צרבות וכאבי בטן, וסביר להניח שהוא יצחק עלייך אם תגידי לו שאת רוצה להיבדק לחיידק ההליקובקטר רק כי יש לך אלרגיה ופריחה וגרד. תצטרכי להפעיל את קסמייך בעניין הזה....
כנ"ל לגבי טפילים בצואה.
שימי לב שאם הבעיה איננה פזיולוגית אלא תגובה פיזית למצב רגשי/נפשי אז הטיפול הוא שונה. במצבים כאלה אני כמובן כם מתייחסת לתגובה האלרגית ונותנת טיפול תזונתי בשילוב צמחי מרפא נוגדי אלרגיה חזקים, אבל אז נכנסת לעובי הקורה בדימיון מודרך, הילינג ומבררת על מה זה יושב ומטפלת בבעיה.
בברכה,
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




