חיפוי לבן על הלשון-קנדידה במעיים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • חיפוי לבן על הלשון-קנדידה במעיים
    אבי
    29/10/2016


    היישלום , אני כבר שנה חולה בבית מאז שלקחתי אנבביוטיקה
    התפרץ לי קנדידה וזה הגיע ללשון, ויש לי ריח רע מהפה
    כול בוקר שאני קם אני רואה שכבה לבנה גדולה על הלשון
    ואף בחורה לא רוצה להתיקרב אלי, ומתרחקות ממני

    עשיתי בדיקה דם הכדוריות דם לבנות תמיד יורדות
    בעבר עשיתי בדיקה ביו טסט - וראו שיש לי וירוסים נגיפים עובשים פטריות- מערכת חיסונית חלשה מאד

    ואני לא מצליח לשמור על דיאטה,בלילה ישלי רעב למתוקים
    קשה לי לאכול רק אורז מלא וירקות ובשר, הגוף מבקש סוכר

    איך לטפל בלשון הלבנה סודה יעזור לי.?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוי לבן על הלשון

    איה הוד
    29/10/2016

    שלום אבי,
    אני בהחלט יכולה להבין את הקושי לעמוד בתפריט כזה. בייחוד אם קיימת קנדידה ברמה כזו. הקנדידה מקשה על היכולת לעמוד בפיתוי המתוקים. הסוכר הוא הדלק שלה וכאשר היא מנהלת את ההצגה כמעט שום דבר לא עומד בדרכה.
    לצערי קרצוף של הלשון (ולא משנה עם מה) יכול לעזור רק באופן זמני עד שהפטריה תתרבה שם שוב. זה לא פתרון אמיתי לבעיה. במצבים כאלה יש צורך בפתרון פנימי - בבליעה. כי המצב מגיע ממערכת העיכול.
    ישנם צמחי מרפא רבים לחיזוק מערכת חיסונית וגם כאלה בעלי השפעה אנטי פטרייתית ואנטי ויראלית. האם ניסיתי משהו כזה? האם היית אצל נטורופת/ית? בנוסף, לא ציינת האם קיבלת מהרופא תרופות אנטי-פטרייתיות (המצב שלך נשמע קיצוני מאיך שאתה מתאר אותו, ובמצבים קיצוניים כאלה כאשר שנה אתה חולה בבית , אני מאמינה שיש צורך בטיפול רפואי/תרופתי ולא בתרופות סתבא).
    בינתיים תוכל להשיג הקלה כלשהי בשימוש עם תמצית זרעי אשכוליות (GSE) - אפשר לשים 20 טיפות בחצי כוס מים ולהתחיל לעשות שטיפות של חלל הפה ולגלגל על הלשון ולירוק. בנוסף, לשתות חצי כוס מים עם 20 טיפות תמצית זרעי אשכוליות 3 פעמים ביום. ההמלצה על המינונים הללו לא מחליפה יעוץ עם מטפל.
    בהצלחה והרבה בריאות
    איה הוד ניקולא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוי לבן על הלשון-קנדידה במעיים

    אבי
    30/10/2016

    שלום איה
    את מזה צודקת,קשה לי לעמוד בתאווה למתוקים
    גם יש לי הפרשות מפי הטבעת-שהיא מפיצה,למה זה קורה?
    וזה קורה לי שאני אוכל מוצרי חלב בעיקר....

    ואף פעם לא קיבלתי מהרופא תרופות לפטריות,אף פעם
    יש לי בבית חומץ תפוחים אורגני ,זה יעזור ???
    ויש לי תוסף כתום בשם CAN CLR זה צמח מרפא??

    אני יהיה כנה איתך אין לי כסף ואין לי כסף לטיפולים
    אני לא עובד... וקשה ללכת לעבוד,אני ממש סובל שאני בבית
    אני עושה מאמצים לקבל שיקום מקצועי, וסיוע בבריאות
    אני ממש רוצה לפגוש אותך,אני אהבתי את הגישה ששלך

    איה רציתי לשאול אותך את חושבת שאני יכול לטפל בקנדידה ובזיהמום מערכת חיסונית.... דרך תזונה? בלי צום מים

    ועשיתי בדיקה דם היא חדשה מהיום ..מה את חושבת?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוי לבן על הלשון

    איה הוד
    30/10/2016

    שלום אבי,
    הפורום לא יכול להחליף טיפול. להביע דיעה על בדיקות דם פה בפורום זה לא מקצועי בעיני. מגיע לך יותר. אני לא חושבת שבשלב זה אני הכתובת עבורך, אבל אני לחלוטין חושבת שאתה זקוק לגשת לרופא המשפחה שישלח אותך לכל הבדיקות - כי צריך לשלול לפי מה שאתה מתאר (הפרשות מפי הטבעת, וירוסים נגיפים עובשים, פטריות, מערכת חיסונית חלשה מאוד, חיפוי לבן עם ריח רע על הלשון שמרחיק אנשים כפי שתיארת...) גם מחלות דלקתיות במעי, הליקובקטר (בדיקת נשיפה), מזהמים וטפילים כולל סלמונלה (שחוגגת עכשיו בארץ ואני רואה נפגעים שלה בקליניקה) , ג'יהרדיה, בלסטוטיצטים וכו' (בדיקות צואה). לא כל כך ברור לי איך רופא המשפחה לא טיפל בך ואיך הגעת למצב כזה ואם יש לך פטרייה כזו איך לא קיבלת עד היום תרופה לזה? או למה מלכתחילה קיבלת אנטיביוטיקה שגרמה לפטרייה. כל כך הרבה מידע חסר כאן.

    בכנות, נשמע שמצבך מצריך התייחסות רפואית מידית ובמקביל תמיכה של הרפואה המשלימה שיש לה המון מה לתת. אבל בראש ובראשונה - רופא! כי תזונה יכולה לתמוך בטיפול אבל לצערי לא יכולה להוות טיפול בפני עצמה. כתבת שבגלל המצב הזה אתה לא עובד. עבורי זה אומר שהמצב חמור. במקום להוציא כספים על טיפולים טבעיים ומוצרים, לדעתי כדאי קודם כל לגשת לרופא לעזרה ראשונה. כי המטרה הראשונה (בעיני) היא לתת טיפול SOS שיחזיר אותך למעגל העבודה ומשם תוכל להמשיך לטפל בבעיה בדרכים נוספות וטבעיות יותר.
    לשאלתך, אני לא מאמינה שדרך תזונה בלבד אפשר להיפתר מקנדידה ברמה כזו וזיהומים. אבל ללא ספק היא יכול הלתמוך ולעזור מאוד. אני יודעת שאתה מרגיש במצוקה, ואני יודעת שאתה מחפש כל דרך אפשרית להחלים, אבל אני לא אהיה זו שתפתח אצלך את הציפייה שפתרונות כמו חומץ תפוחים ותזונה הם מה שיפתרו את הבעיה הזו. כאמור, אני חושבת שאתה צריך לגשת לרופא שיקח אותך ברצינות וילווה אותך עם תשומת לב. אל תשלול טיפול קונבנציונלי! לעיתים הוא זה שמאפשר לנו לחזור על הרגליים כדי להתחיל לטפל בעצמנו כמו שאנחנו באמת רוצים.
    אז בשלב זה עשה ככל שביכולתך עם התזונה ונסה להגמל מהמתוקים ומוצרי החלב והחיטה, הקפד על שתיית מים מרובה, עשה שימוש בתמצית זרעי אשכוליות/חומץ תפוחים ופרוביוטיקה, עשה 5 דקות ביום צעידה לפעילות גופנית קצרה, צא יחף לטבע ודרוך על דשא/חול ים/אדמה (זה מדהים כחלק מהריפוי), קבע תור עם הרופא וברר על הבדיקות הנוספות שהצעתי ובקש עזרה - טיפול רפואי. בין אם הוא אנטי-פטרייתי או אנטיביוטי או כל דבר שהרופא ימצא לנכון לתת (פטריה זה מזהם קשה ועקשן. אם לא מטפלים הוא עשוי כמו שאתה כבר מבין להתפשט לרמות שיותר קשה אח"כ לטפל בהן. אז דבר ראשון תעצור את ההחמרה).

    מקווה שעזרתי
    איה הוד ניקולא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוי לבן על הלשון-קנדידה במעיים

    אבי
    30/10/2016

    אני יסביר לך למה... בגלל החיידק אליקבטור
    לקחתי כול 7 חודשים אנביוטיקה בפעם השלישית הגעתי למיון
    ואז התפרץ לי קנדידה והרגשתי גירודים בפי הטבעת משו עוקץ
    והתחיל לי גם הפרשות..משו יושב לי בישבן ומציק לי

    ואני יעשה מה שאמרת לי אני יקח טיפול אנטי-פטרייתי
    שאין בו סיכונים.... ובאמת חיטה עושה לי רע, כול לחם
    זה אחד הסיבות שקשה לי לשמור על הדיאטה

    איה ממש תודה מעריך את זה .



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו