מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התמודדות עם אנשים עצבניים מאודיעל10/03/2017
שלום, שני מנהלים במשרד, תחתם אני עובדת, הודו בפניי כי הינם אנשים לא קלים, עם פתיל קצר ועצבנים מחרידים. זה משליך עלי ואני חוטפת צעקות רמות, צרחות עד לב השמיים, ללא כל סיבה. זהו הטבע שלהם. הם מטילים עלי משימות בנימת דיבור עצבנית במיוחד ובתחושה של איום. אני סובלת נפשית בשל כך. החוויה גורמת לי רעידות, לחץ באזור הקות, פעימות לב מואצות. אני אכולה מבפנים, בוכה בשקט עד יעבור זעם. הדבר הוא כמעט יומיומי. אני בשור השישי לחיי. יש לי היסטוריה של התקפי מיגרנה קשים מגיל 14. הסבל הוא קשה מנשוא. גילי אינו מאפשר לי ללכת הביתה. מצד שני, אי אפשר לשנות אותם. זהו טבעם. המצב מייאש ואני חסרת אונים. היש פיתרון כלשהו? כיצד מתגברים? איך אפשר לא לאכול את הלב ולבכות? איך מפסיקם את רעידות הגוף והלחץ הנפשי בו אני נתונה בעת שהם צורחים עלי? תודה, יעל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום יעל
איה הוד11/03/2017שלום יעל,
אני מבינה שאת בעשור השישי לחייך ועם זאת לא ציינת כמה זמן את עובדת שם. בכנות, עושה רושם שמנהלייך הם אנשים שבוחרים בפתרונות קלים, חסרי מעוף וילדותיים (ואני מאוד עדינה פה בבחירת המילים). במקום לקחת אחריות על היותם כאלה ולהבין שיש להם בעיה קשה ולטפל בה (ואפשר לטפל!), אז הם חושבים שלהודות שהם כאלה ולהודיע על כך מראש פותרת אותם מלקיחת אחריות על התנהגות אנושית לא הולמת ולא מכבדת. דרך אגב, סביר להניח שהם כאלה בעיקר כלפי עצמם. אין להם כנראה יכולת ניהולית אמיתית, כזו שגורמת לאנשים לרצות בקרבתם ולהעריך אותם. מאוד קל לבחור בדרך הקלה ולא להסתכל לבעיה בפנים. העובדה שאת מסכימה לשהות בסיטואציה כזו חולה מצריכה בדיקה עצמית גם אצלך. עד כמה שאנחנו חושבים לעיתים שאין לנו אפשרות לעזוב, בסופו של יום ההסכמה לשהות במקום מתעלל היא בחירה ולא אילוץ . האם ההישארות שם שווה את הבריאות שלך? מתי מגיע הרגע האמיתי שבוא מבינים שאי לשנות אחרים, אבל גם לא חייבים להסכים לתת להם להמשיך להשליך עלינו את פח האשפה המילולי והאנרגטי שלהם? אני לא יכולה לייעץ מפה כי אני בהחלט לא מכירה את כל הסיפור כולו ואני גם לא פסיכולוגית, אבל אני כן יודעת, שכל עוד את לא עונה להם חזרה בעוצמה ואסרטיביות ושותלת אותם במקום על ההתנהגות הזאת, או לחילופין קמה והולכת זה ימשך ויהפוך יותר ויותר גרוע כי השתיקה שלך נותנת להם לגיטימציה להמשיך ככה.
באהבה,
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




